Gå til innhold

Ansiktstråd!


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

WOW! For et nydelig ansikt. Hadde egentlig tenkt å legge ut et ansiktsbilde men nå feiga jeg ut hehe. :sjenert:

Wow, sa noen Liv Tyler?

Endret av pressplay
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel slenge inn et bilde på denne tråden også, da :) Dette er fra nyttårsaften 2011:

*Poff*

Veldig koselig å se hvordan folk på KG ser ut, btw :)

Endret av Ninnin86
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gir ofte en boost på selvtillitten å legge ut bilder her ;)

Men "problemet" er at folk som regel legger ut sine beste bilder her, i tillegg til at bilder kan lyve en del(noe jeg selv har erfart en del ganger via nettdating, blant annet)

..men ikke for å ødelegge gleden for noen altså :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

det må vel da være bedre at flere poster bilde og tar dem vekk etterhvert, enn at færre poster som tørr å la dem ligge her??

men å ta dem bort etter 2-3 minutter er unødvendig irriterende, men etter en dag eller tre, må vel gå bra?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det må vel da være bedre at flere poster bilde og tar dem vekk etterhvert, enn at færre poster som tørr å la dem ligge her??

men å ta dem bort etter 2-3 minutter er unødvendig irriterende, men etter en dag eller tre, må vel gå bra?

Det er jeg enig i. Det er en forskjell på det du nevner og å legge ut bilde i ti minutter, ta det bort igjen og gjøre det samme to dager senere.

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheBasics

Men "problemet" er at folk som regel legger ut sine beste bilder her.

Neeeeeida, jeg kan godt legge ut et mindre pent bilde.

Edit: slettet :)

Endret av TheBasics
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det må vel da være bedre at flere poster bilde og tar dem vekk etterhvert, enn at færre poster som tørr å la dem ligge her??

Nei, jeg synes faktisk det er bedre med kvalitet fremfor kvantitet. Hvilket poeng er det med en bildetråd der de fleste aldri får sett de fleste bildene?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest Swarovski

Nærbilde av meg :sjenert:

Ops :fnise:

Her.

Ojsann. Det ble skikkelig nært og det :fnise:

Men så utrolig nydelig øyefarge du har! (Og stilig neglelakk ;) )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojsann. Det ble skikkelig nært og det :fnise:

Men så utrolig nydelig øyefarge du har! (Og stilig neglelakk ;) )

:fnise: Huff ja :sjenert:

Takk for det :rodmer:

Tror det er OPI I eat mainely lobster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe:) Er superduper feig nå :) Har lagd en ny bruker bare for å poste dette bildet på den måten kan jeg fjerne bildet og slipper å bruke den vanlige brukeren min.:fnise:

Hvis noen kjenner meg igjen hadde jeg også blitt glad om de ikke skrek det ut :)

Endret av Jordbærpiken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Swarovski

Hehe:) Er superduper feig nå :) Har lagd en ny bruker bare for å poste dette bildet på den måten kan jeg fjerne bildet og slipper å bruke den vanlige brukeren min.:fnise:

Hvis noen kjenner meg igjen hadde jeg også blitt glad om de ikke skrek det ut :)

Hehe. Tviler på om det var mange som kjente deg igjen i løpet av de tre minuttene :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man lage en egen bruker før man kan legge ut bilde, og så lar man det ligge i 3 min, er det vel like greit å bare ikke legge ut noe?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:) Er superduper feig nå :) Har lagd en ny bruker bare for å poste dette bildet på den måten kan jeg fjerne bildet og slipper å bruke den vanlige brukeren min.:fnise:

Hvis noen kjenner meg igjen hadde jeg også blitt glad om de ikke skrek det ut :)

Ja, der er vi enig, du er superfeig :balltre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...