Gjest Katten. Skrevet 22. oktober 2011 #1681 Del Skrevet 22. oktober 2011 Noz, du kunne ikke la det ligge i 20 min engang -.- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 22. oktober 2011 #1682 Del Skrevet 22. oktober 2011 Noz, du kunne ikke la det ligge i 20 min engang -.- fikk du det ikke med deg nå heller? du skjønner at nederst på siden med det bilde jeg legger ut, så står det navnet mitt og at jeg er logget inn på facebukk, så når jeg har bilde her, så må jeg være av facebukk for at det ikke skal stå under bildet her. og jeg er jo så avhengig av denne j**** facebukken da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #1683 Del Skrevet 22. oktober 2011 :skratte: jeg skulle gjerne hørt mer om den drømmen! jeg husker nesten ikke. bare at dere var forelsket. var ymse som sa det til meg. jeg har drømt om deg også katten.. var noe i samme duren. men husker ikke hvem du var forelsket i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 22. oktober 2011 #1684 Del Skrevet 22. oktober 2011 Om du bare kopierer bildets url, kommer det ikke med noe navn Men nå er det natta for min del, så ikke legg ut mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Judge Judy Skrevet 22. oktober 2011 #1685 Del Skrevet 22. oktober 2011 Nooooz! Legg ut på nytt, så legger jeg ut et av meg selv! :D Tror ikke jeg har sett deg ordentlig enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 22. oktober 2011 #1686 Del Skrevet 22. oktober 2011 Noz er klart best år hun kan oppleves IRL. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Judge Judy Skrevet 22. oktober 2011 #1687 Del Skrevet 22. oktober 2011 Har fått for meg at hun ikke bor i Bergen, så da hjelper det ikke :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 22. oktober 2011 #1688 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg tviler ikke i det hele tatt. Er nok ikke mange som deg! Uheldigvis blei det plutselig veldig trendy med halvbarbert hode, så da var det plutselig mange som meg :cry: ymse og noz, jeg drømte at dere var forelsket i natt hahahahaha.. sitter for mye på kg Hva er det som skjer i en sånn drøm? Møtte du oss, eller drømte du faktisk at du satt her inne og leste meldinger? Jeg er mye mer fornøyde med mine egne drømmer, siden jeg veldig ofte veit at det er en drøm, og dermed kan gjøre hva jeg vil. (hva jeg vil, er veldig ofte å mose folk i vegger og sånt, ved hjelp av telepati) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 23. oktober 2011 #1689 Del Skrevet 23. oktober 2011 Noz, du kunne ikke la det ligge i 20 min engang -.- Kan du ikke være litt mann og be om en personlig PM med bilde da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 23. oktober 2011 #1690 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hun har jo bilde av seg selv som avatar da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 23. oktober 2011 #1691 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hun har jo bilde av seg selv som avatar da... Virker ikke som Katten er så fornøjd med bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 23. oktober 2011 #1692 Del Skrevet 23. oktober 2011 Virker ikke som Katten er så fornøjd med bare det. Det er sjeldent Katten er fornøyd. Nakenbilder kan dog hjelpe på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 23. oktober 2011 #1693 Del Skrevet 23. oktober 2011 ja, jugde judy, men jeg erke på min egen data nå, så det må vente til i ettermiddag/kveld....skal vi møtes her i 19.30 tiden? hihihii... nej, bor ikke i bergen, men i bææææææærum! takk for fint kompliment pandamann jeg er veldig ufotogen, så det var trivelig av deg å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 23. oktober 2011 #1694 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ufotogen? Din jævla jugepikk! Kan jeg legge ut et bilde av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 23. oktober 2011 #1695 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ufotogen? Din jævla jugepikk! Kan jeg legge ut et bilde av deg? hæ? legge ut et bilde av meg? hvilket? er det bare sånn tullebilde som det enkli ikke er bilde av meg på eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 23. oktober 2011 #1696 Del Skrevet 23. oktober 2011 Det er et bilde av deg, og du har sett det mange ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 23. oktober 2011 #1697 Del Skrevet 23. oktober 2011 Det er et bilde av deg, og du har sett det mange ganger. hmm...nå blir jeg voldsomt nyskjerrig på hvilket bilde du mener? er det et fra fæjsbukken min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 23. oktober 2011 #1698 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ja, det ligger på facebooken din, faggot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 23. oktober 2011 #1699 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ja, det ligger på facebooken din, faggot. Jeg syns det er litt lavmål å dra inn treblåsere i en tråd som handler om ansikter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 23. oktober 2011 #1700 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ja, det ligger på facebooken din, faggot. hvilket da da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå