Gjest Sobril Skrevet 9. oktober 2011 #1541 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Nå vil jeg poengtere at jeg kun viste frem trynet mitt for å tilfredsstille nysgjerrigheten til de som lurte på hvem som lå bak nicket. Jeg har aldri ansett meg selv som særlig pen (heller stikk motsatt), og er ikke ute etter positive kommentarer. Dog hjelper det selvsagt LITT på selvfølelsen, kanskje, selv om noen sikkert sier hyggelige ting bare for å være - eh - hyggelige. Å påpeke at de som gir meg positive kommentarer rundt utseendet har merkelig smak er forsåvidt OK, men jeg klarer ikke helt å forstå nødvendigheten - ei heller tanken bak. Selvsagt skjult bak AB, så da lurer jeg på hvordan DU ser ut, o' vakre AB??? Eller er du 16 år? Apropo 16 år så er det kanskje mange rundt denne alderen på forumet. Nå har jeg (heldigvis?) nådd middagshøyden for lenge siden, så jeg takler da litt. Allikevel bør folk tenke seg om hvem de tråkker på istedenfor å komme med tidvis smakløse, og unødvendige, kommentarer. Hva om jeg VAR i tenåra og hadde store komplekser for både det ene og andre. Da hadde jeg også sikkert blitt veldig såret. Og det er DETTE som irriterer meg; folk som ikke tenker. Ikke at noen nødvendigvis må like utseendet mitt!! (sånn) Endret 9. oktober 2011 av Sobril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 9. oktober 2011 #1542 Del Skrevet 9. oktober 2011 Du er nydelig Sobril, er bare an AB-bruker her inne som popper innom for å lage kvalm av og til.. jeg ble pent bedt flere ganger om å stoppe å poste bilder av meg selv, og var visst oppmerksomhetsyk.. Mistenker sterkt at det er samme person som er kvalm nå og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 9. oktober 2011 #1543 Del Skrevet 9. oktober 2011 AB er ikke annet enn feige brukere som ikek tør stå for det de mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 9. oktober 2011 #1544 Del Skrevet 9. oktober 2011 Siden HL nå er borte så er det jo bare for AB å kaste seg over neste offer. Det som er så genialt med AB er at vi aldri får vite om det faktisk får konsekvenser for vedkommende... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 9. oktober 2011 #1545 Del Skrevet 9. oktober 2011 adminsene har mulighet til å sjekke hvem det er men jeg ser ikek for meg at de kommer til å ta tak i de som hakker på andre forumbrukere som AB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 9. oktober 2011 #1546 Del Skrevet 9. oktober 2011 Du var en meget flott dame Sobril, det skal du absolutt ikke tvile på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #1547 Del Skrevet 9. oktober 2011 Takk Så mangler jeg både sugelepper, svanehals og tykt, langt hår. Men jeg har klart meg greit så langt allikevel hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobilian Skrevet 9. oktober 2011 #1548 Del Skrevet 9. oktober 2011 Her kommer bollekinnene! http://desmond.imageshack.us/Himg195/scaled.php?server=195&filename=dsc06189xn.jpg&res=medium Slettes om ikke så lenge Får bli imageshack fra nå av! :gjeiper: *** Det er deg?? Det fjeset kunne jeg falt for nårsomhelst. Nydelig. Oi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #1549 Del Skrevet 9. oktober 2011 jeg er ab og det var ikke sobril jeg siktet til. bare synes dere har rar smak når det kommer til både gutter og jenter her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 9. oktober 2011 #1550 Del Skrevet 9. oktober 2011 Likevel ganske frekt synes jeg, selv om du ikke refererte direkte til Sobril. Hva er vitsen med å kritisere andres smak, og dermed indirekte mange av brukernes bilder? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 9. oktober 2011 #1551 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hvorfor rake ned på andre, greit det er et forum for alle meninger osv, men hvorfor ytre de negative når man vet at det sårer andre? Dere bidrar ikke akkurat til et bedre miljø... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 10. oktober 2011 #1552 Del Skrevet 10. oktober 2011 jeg er ab og det var ikke sobril jeg siktet til. bare synes dere har rar smak når det kommer til både gutter og jenter her Samme det i grunn. Hadde du postet med nick sammen med et bilde som sa "SLIK skal man se ut", så hadde det i minste stått litt respekt av det (samtidig som det hadde vært utrolig arrogant). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 10. oktober 2011 #1553 Del Skrevet 10. oktober 2011 Flott bilde Judge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 10. oktober 2011 #1554 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har alltid trodd du var ei rund mørk lita bolle jeg Lita rund bolle, ja. Mørk, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 10. oktober 2011 #1555 Del Skrevet 10. oktober 2011 Og ja, Sobril er en pen dame, ingen grunn til å tro eller mene noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 10. oktober 2011 #1556 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det blir ikke hele ansiktet, så tøff er jeg ikke! Men her er iallefall øyet mitt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solmåne Skrevet 10. oktober 2011 #1557 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det blir ikke hele ansiktet, så tøff er jeg ikke! Men her er iallefall øyet mitt Hehe, syns du ser litt rampete ut! Etter blikket å dømme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 10. oktober 2011 #1558 Del Skrevet 10. oktober 2011 Og ja, Sobril er en pen dame, ingen grunn til å tro eller mene noe annet. Takk Takk. Du er ikke så verst du heller Har da ALLTID vært et vakkert skue, jeg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 10. oktober 2011 #1559 Del Skrevet 10. oktober 2011 Haha. Morsomt bilde Sobril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Judge Judy Skrevet 10. oktober 2011 #1560 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det blir ikke hele ansiktet, så tøff er jeg ikke! Men her er iallefall øyet mitt I en rettferdig verden hadde brynene mine sett ut som dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå