Gå til innhold

Ansiktstråd!

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo ikke kverulering å fortelle hvordan ting fungerer?

Med tanke på det du skrev om avsporing av tråden, tror jeg det er best at vi avslutter nå. :) Takk for infoen om hvordan bildelinkene fungerer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kverrulering :P

Mod kan du please redigere post 1462, 1466, og 1467, de inneholder visstnok en link til et bilde som ikke kan slette. Beklager, visste ikke dette da jeg postet. :P

Endret av Wanted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettet bildet fra posten, men funker fremdeles i linkene. Wups

:gjeiper:

Tror jeg skal overleve det likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.10.2011 den 23.04, padawan skrev:

slettet

Endret av soffapute
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Slettet bildet fra posten, men funker fremdeles i linkene. Wups

:gjeiper:

Tror jeg skal overleve det likevel :)

Du må slette bildet der det er publisert fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må slette bildet der det er publisert fra.

Det vet jeg (og de som ikke visste det vet det i hvert fall nå), men jeg trodde man slettet det fra serveren, og ikke bare fra innlegget når man trykket på slett-knappen. Det var den eneste grunnen til at jeg brukte vedleggfunksjonen. Fra nå av skal jeg bare bruke eksterne sider, gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er så mye naturlig skjønnhet ute og går her tenkte jeg at jeg skulle tippe skalaen litt med et jævli redigert bilde jeg tok for noen år siden. Bare fordi :nigo:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooo så blå øyne du hadde. Kjempe fine :)

Bildet er som sagt veldig redigert. Jeg har blå øyne, men ikke såå blå :gjeiper: Dette bildet viser mer min naturlige øyenfarge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ga jeg den aller første plussen, for det var noen virkelig flotte og pene øyne det der. De kunne hypnosert meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linda sofie

hun tålte ikke at folk var sur mot henne. så svakt :gjeiper: sikkert aldri opplevd motstand. så mye dritt anonym bruker slenger til alle, så måtte hun nesten forvente det en gang :P mange som har slengt mye dritt til meg også. feige kyllinger som regel :gjeiper:

Jeg følte bare får å svare på dette pga jeg synes den kommentaren var drøy.

Altså hva vet du om at HL ikke har hatt mye motstand i livet sitt med mindre du kjenner henne? Ikke rart hun slettet seg når folk her inne slenger så ufattelig mye dritt til henne. Grensen går en plass og jeg hadde nok selv slettet meg om jeg fikk SÅ mye dritt slengt.

Endret av Linda sofie
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skal du først fare med dette søppelet bør du ha baller nok til å poste som brukeren din.

Hva slags søppel, anonymbruker kommenterer vel bare at det var unødvendig av en bruker her å skrive ting som "jaja livet går vel videre", når det tydelig var mange som ikke likte at HL ble borte. Det var vel ikke søppel?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Hvordan i helvette kan du være så fin, og ha bilde av stygge judge judy i avataren!?? ;)

Du går jo motsatt av alle andre her på KG, de fleste bruker jo modeller til å avatere opp, du avaterer ned. :)

Hvis du tror at avataren gjenspeiler hvordan man ser ut i virkeligheten, ligger jeg veldig tynt an! :ler:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

meremere!

Nei seriøst, du var faen meg vakker du! :D

Oisann! Nå fikk jeg litt hakeslepp her og vet ikke helt hva jeg skal si :P Men takk du :)

Ps. post som brukeren din neste gang, så jeg kan snike litt på profilen din hehe

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...