Judge Judy Skrevet 7. oktober 2011 #1461 Del Skrevet 7. oktober 2011 Det bildet her likte jeg godt! Du er en pen jente, og du har et veldig snilt ansikt. Du burde gjøre sånn der oftere... Pass på og alltid tilte hodet litt til siden, og sørg for at du blir sett fra akkurat den vinkelen. Da blir det noe på deg, lett! Tror jeg må kjøpe meg en slags neck brace som holder hodet mitt i den vinkelen og gå på byn. Tilfelle det skulle bli tørre tider her hjemme^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 7. oktober 2011 #1462 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Her kommer bollekinnene! Slettes om ikke så lenge Glemte å resize, sorry! Nei nei nei. Bollekinn??? Dust, vakre kinnbein. Søt, litt sånn girl next door (positivt). Kyssemunn, pen, jeg hadde snudd meg etter deg om jeg var på din alder. Eller, pokker, hadde snudd meg nå også Endret 7. oktober 2011 av Gorgonzola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Judge Judy Skrevet 7. oktober 2011 #1463 Del Skrevet 7. oktober 2011 Tusen takk for komplimenter forresten! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 7. oktober 2011 #1464 Del Skrevet 7. oktober 2011 Tror jeg må kjøpe meg en slags neck brace som holder hodet mitt i den vinkelen og gå på byn. Tilfelle det skulle bli tørre tider her hjemme^^ Jeg anbefaler å ansette en nakkedverg... Han kan sitte på skuldrene dine og passe på at du alltid ser optimal ut! Hvis du er en person som er glad i sminke, kan du punge ut 20 kr ekstra i måneden, så får du en dverg som har vært på sminkekurs, som i tillegg til å holde hodet ditt på plass, passer på at sminken din er i tip top shape! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solmåne Skrevet 7. oktober 2011 #1465 Del Skrevet 7. oktober 2011 Så skjønn du er, Judge Judy! og øyene dine er også fantastiske.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #1466 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Hvordan i helvette kan du være så fin, og ha bilde av stygge judge judy i avataren!?? Du går jo motsatt av alle andre her på KG, de fleste bruker jo modeller til å avatere opp, du avaterer ned. Link til annen persons bilde er slettet. Kosemose, mod Endret 9. oktober 2011 av Kosemose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 7. oktober 2011 #1467 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Her kommer bollekinnene! Glemte å resize, sorry! Veldig søt ....du hadde ikke så mye felles med avataren din, utseendemessig iallefall... Endret 7. oktober 2011 av Jellybean78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 7. oktober 2011 #1468 Del Skrevet 7. oktober 2011 Anonym bruker og en quote som inneholder en bildelink = nå får hu aldri fjerna bildet fra forumet, selv om hu sa at hun gjerne ville det. Jææjæææ :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #1469 Del Skrevet 7. oktober 2011 Anonym bruker og en quote som inneholder en bildelink = nå får hu aldri fjerna bildet fra forumet, selv om hu sa at hun gjerne ville det. Jææjæææ :gjeiper: Jesus Kristus, du lar ikke en eneste mulighet til å kritisere AB gå fra deg. En mod kan fint redigere innlegget, ikke bruk dramaord som aldri. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 7. oktober 2011 #1470 Del Skrevet 7. oktober 2011 Nei nei nei. Bollekinn??? Dust, vakre kinnbein. Søt, litt sånn girl next door (positivt). Kyssemunn, pen, jeg hadde snudd meg etter deg om jeg var på din alder. Eller, pokker, hadde snudd meg nå også Haha! Du kan demonstrere ved at du går forbi PC'en mens du snur deg etter bildet hennes. Judge Judy ser snill ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Judge Judy Skrevet 7. oktober 2011 #1471 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg anbefaler å ansette en nakkedverg... Han kan sitte på skuldrene dine og passe på at du alltid ser optimal ut! Hvis du er en person som er glad i sminke, kan du punge ut 20 kr ekstra i måneden, så får du en dverg som har vært på sminkekurs, som i tillegg til å holde hodet ditt på plass, passer på at sminken din er i tip top shape! Sinnssykt god idé, spesielt her i Bergen. Her regner jo sminken vekk bare man ser ut av vinduet! Skal se til å smyge det inn i neste måneds budsjett PS: Neste gang skal jeg legge ut et bilde i en annen vinkel og se om boblen sprekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Judge Judy Skrevet 7. oktober 2011 #1472 Del Skrevet 7. oktober 2011 Anonym bruker og en quote som inneholder en bildelink = nå får hu aldri fjerna bildet fra forumet, selv om hu sa at hun gjerne ville det. Jææjæææ :gjeiper: Ganske sikker på at det forsvinner når jeg sletter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 7. oktober 2011 #1473 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Jesus Kristus, du lar ikke en eneste mulighet til å kritisere AB gå fra deg. En mod kan fint redigere innlegget, ikke bruk dramaord som aldri. Det var ikke kritikk, og det er bare et par tråder hvor jeg har diskutert om anonyme brukere, da trådene gjerne hadde det som tema. Ikke bruk dramaord (evnt. setninger) som "du lar ikke en eneste mulighet til å". Sinnssykt god idé, spesielt her i Bergen. Her regner jo sminken vekk bare man ser ut av vinduet! Skal se til å smyge det inn i neste måneds budsjett Alt man kan leie, går rett inn i månedens budsjett! Det er jo derfor man leier isteden for å kjøpe. Det er vakkert! PS: Neste gang skal jeg legge ut et bilde i en annen vinkel og se om boblen sprekker Jeg syns du skal prøve deg på et ansiktsbilde bakfra. Endret 7. oktober 2011 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #1474 Del Skrevet 7. oktober 2011 Ganske sikker på at det forsvinner når jeg sletter det Nei, det gjør det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. oktober 2011 #1475 Del Skrevet 7. oktober 2011 Ganske sikker på at det forsvinner når jeg sletter det Da må du slette det fra kilden også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #1476 Del Skrevet 7. oktober 2011 Det var ikke kritikk, og det er bare et par tråder hvor jeg har diskutert om anonyme brukere, da trådene gjerne hadde det som tema. Det er jo flere som har quotet henne, dermed må vel alle de trådene også redigeres? Regner med at en mod fikser det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 7. oktober 2011 #1477 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Det er jo flere som har quotet henne, dermed må vel alle de trådene også redigeres? Regner med at en mod fikser det. Når man quoter noe uten å være anonym, kan man redigere det selv. Det er enklere, og tar kortere tid enn om en moderator må fikse det. Det er også enkelt for eieren av bilde å sende en PM til brukere som viser nicket sitt, for å eventuelt bed dem redigere det vekk, uten at det trenger å spore av tråden. Endret 7. oktober 2011 av Yme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #1478 Del Skrevet 7. oktober 2011 Når man quoter noe uten å være anonym, kan man redigere det selv. Det er enklere, og tar kortere tid enn om en moderator må fikse det. Det er også enkelt for eieren av bilde å sende en PM til brukere som viser nicket sitt. For en kverrulering Mod kan du please redigere post 1462, 1466, og 1467, de inneholder visstnok en link til et bilde som ikke kan slette. Beklager, visste ikke dette da jeg postet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 7. oktober 2011 #1479 Del Skrevet 7. oktober 2011 For en kverrulering Mod kan du please redigere post 1462, 1466, og 1467, de inneholder visstnok en link til et bilde som ikke kan slette. Beklager, visste ikke dette da jeg postet. Det er jo ikke kverulering å fortelle hvordan ting fungerer? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 7. oktober 2011 #1480 Del Skrevet 7. oktober 2011 så lenge vedkommende som postet bildet sletter det vil jo ikke linkene føre noen steder så hva er egentlig problemet..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå