Envy Skrevet 2. oktober 2011 #1321 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jepp! Det går sagn om at hu var den aller første vampyren, også kjent som Nosferatu. Begynner å bli en stund siden hu har fått seg noe nå (da snakker vi om blod), så hu har ikke så mye overnaturlige egenskaper igjen, bortsett fra en eksepsjonell evne til å oppføre seg bittert på nettforumer. Dette er riktig nok bare sagn, og jeg tror ikke du trenger å bekymre deg over at hun kommer hjem til deg om nettene, eller at hu kanskje ligger under senga di osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 2. oktober 2011 #1322 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Jeg lovte jo å legge ut et "dagen-derpå"-bilde huff, var faktisk noe av det første jeg gjorde da jeg sto opp, huska på det!! Vart dessverre ingen slagsmål, men jeg klorte meg opp på nesa da! Tells det? Endret 2. oktober 2011 av HedvigR 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 2. oktober 2011 #1323 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg lovte jo å legge ut et "dagen-derpå"-bilde huff, var faktisk noe av det første jeg gjorde da jeg sto opp, huska på det!! Var dessverre ingen slagsmål, men jeg klort meg opp på nesa da! Tells det? hehe, uff da.. men du er jo allikevel super søt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 2. oktober 2011 #1324 Del Skrevet 2. oktober 2011 fint bilde så søt har du lagt ut bilde av deg? få seee!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 2. oktober 2011 #1325 Del Skrevet 2. oktober 2011 Veldig bra det som er på veggen! Ikke sant :D Virker som jeg har gått glipp av en del bilder i natt! Men takk for alle tilbakemeldinger på morratryne haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 2. oktober 2011 #1326 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) . Endret 9. oktober 2011 av nupp 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 2. oktober 2011 #1327 Del Skrevet 2. oktober 2011 ja, men sletta det.. kan legge ut på nytt Du er søt nupp! Du minner meg veldig om pippi langstrømpe av en eller annen grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 2. oktober 2011 #1328 Del Skrevet 2. oktober 2011 ja, men sletta det.. kan legge ut på nytt næh, så gossin!! du er ut som en rampete pippe drit søt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #1329 Del Skrevet 2. oktober 2011 Spennende utseende, nupp. Litt sånn Ronja Røverdatter. Me like. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 2. oktober 2011 #1330 Del Skrevet 2. oktober 2011 pippi langstrømpe rampete pippe Ronja Røverdatter. Her ser vi en klar trend nupp, du er en søt rampunge! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 2. oktober 2011 #1331 Del Skrevet 2. oktober 2011 takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lene21 Skrevet 2. oktober 2011 #1332 Del Skrevet 2. oktober 2011 ja, men sletta det.. kan legge ut på nytt Pent ansikt Jeg likte det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 2. oktober 2011 #1333 Del Skrevet 2. oktober 2011 Pent ansikt Jeg likte det takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 3. oktober 2011 #1334 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hmm... full fres i helgene på disse bildetrådene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solmåne Skrevet 3. oktober 2011 #1335 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) ... Endret 3. oktober 2011 av Solmåne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 3. oktober 2011 #1336 Del Skrevet 3. oktober 2011 Kult bilde Solmåne Lekt deg litt i ps? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solmåne Skrevet 3. oktober 2011 #1337 Del Skrevet 3. oktober 2011 Kult bilde Solmåne Lekt deg litt i ps? Tok bare på blåtoner hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 3. oktober 2011 #1338 Del Skrevet 3. oktober 2011 næh, så gossin!! du er ut som en rampete pippe drit søt! Ja man ser på blikket til nupp at hun liker og finne på ugagn. Hvis det blikket der fester seg på deg på et utested så er man sjanseløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 3. oktober 2011 #1339 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ja man ser på blikket til nupp at hun liker og finne på ugagn. Hvis det blikket der fester seg på deg på et utested så er man sjanseløs. Bad girls, bad girls.. Du hadde iallefall vært sjanseløs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 3. oktober 2011 #1340 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg blir så lettlurt når jeg drikker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå