Yme Skrevet 28. september 2011 #1061 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg er ikke redd for det i hvertfall, har nå til og med navnet mitt som nick Sidestiller å poste bilde her som å gå ut døra, folk ser meg jo da og Enig! Jeg skjønner ikke hvorfor folk er redde for å bli sett. Er de redde for å møte på folk som ikke er enige i ting de har skrevet her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 28. september 2011 #1062 Del Skrevet 28. september 2011 Enig! Jeg skjønner ikke hvorfor folk er redde for å bli sett. Er de redde for å møte på folk som ikke er enige i ting de har skrevet her? Før jeg vet ordet av det så blir jeg vel angrepet av en kvinne som skriker "du liker analsex, din jævla hore! Du må dø!!!" :gjeiper: 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 28. september 2011 #1063 Del Skrevet 28. september 2011 legg ut bilde av deg selv du også da, pingle jeg er fremdeles veldig nyskjerrig på hvem du er jeg ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. september 2011 #1064 Del Skrevet 28. september 2011 Enig! Jeg skjønner ikke hvorfor folk er redde for å bli sett. Er de redde for å møte på folk som ikke er enige i ting de har skrevet her? Fordi jeg ikke vil at folk jeg ikke vet hvem er, vet hva jeg mener om alt mulig. Synes f.eks ikke det var spesielt gøy da en jeg samarbeider tett med på jobb kommenterte sukkerprofilen min. Den er sletta nå. Ei heller vil jeg at naboer, besteforeldre, bekjente, rådgiveren i banken, venner, sjefen, venninna til sjefen og kunder skal vite så mye om meg uten at jeg har fortalt det til dem personlig. Jeg kommer fra et lite sted, og rykter har ødelagt mange, jeg vil ikke ha rykter om meg rundt på hjemstedet. Derfor!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 28. september 2011 #1065 Del Skrevet 28. september 2011 internetten min klikka i går, så jeg fikk ikke mast mere på deg om å legge ut bilde :furt: men om du ser meg på gata, så mååå du jo prate med meg da! du harke noe valg :gjeiper: om jeg ser en dude med akkuratt likt øye som du har, så skal jeg gå bort å spørre han om han er deg Pen jente som deg kommer bort til meg og snakker hadde gjort meg kjempe nervøs og sprutrød i fjeset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 28. september 2011 #1066 Del Skrevet 28. september 2011 Pen jente som deg kommer bort til meg og snakker hadde gjort meg kjempe nervøs og sprutrød i fjeset hehe, jeg har aldri opplevd det før altså meeen, nå må jeg komme meg opp til blindern! men når jeg kommer tilbake i kveldinga, så regner jeg med at det ligger et bilde av deg her av litt mere enn bare øyen siiin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 28. september 2011 #1067 Del Skrevet 28. september 2011 bilder!!! moi vil seeeeeeeeeeeeeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 28. september 2011 #1068 Del Skrevet 28. september 2011 Synes f.eks ikke det var spesielt gøy da en jeg samarbeider tett med på jobb kommenterte sukkerprofilen min. det går jo litt på sosial intelligens til de du har med å gjøre også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 28. september 2011 #1069 Del Skrevet 28. september 2011 Tullprat, Sjokoballe! Pupper er alltid vært å vise fram Dette er ansiktstråden Yme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 28. september 2011 #1070 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) her er jeg på Ida Davidsen i København og spiser lunch. ikke spør meg hva jeg spiste for det husker jeg ikke. jeg husker dog det var digg å ha øl og aquavit for å skylle det ned med. Endret 28. september 2011 av padawan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #1071 Del Skrevet 28. september 2011 her er jeg på Ida Davidsen i København og spiser lunch. ikke spør meg hva jeg spiste for det husker jeg ikke. jeg husker dog det var digg å ha øl og aquavit for å skylle det ned med. Bamse joooo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 28. september 2011 #1072 Del Skrevet 28. september 2011 Og poenget ditt er....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #1073 Del Skrevet 28. september 2011 bamser er da søte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. september 2011 #1074 Del Skrevet 28. september 2011 her er jeg på Ida Davidsen i København og spiser lunch. ikke spør meg hva jeg spiste for det husker jeg ikke. jeg husker dog det var digg å ha øl og aquavit for å skylle det ned med. Duuh.. tok du t-banen i morges?? 8.30-tiden? Husker ikke hvilken linje det var.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #1075 Del Skrevet 28. september 2011 Liker deg jeg, Padawan. Og veldig kul T-shirt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 28. september 2011 #1076 Del Skrevet 28. september 2011 Fordi jeg ikke vil at folk jeg ikke vet hvem er, vet hva jeg mener om alt mulig. Synes f.eks ikke det var spesielt gøy da en jeg samarbeider tett med på jobb kommenterte sukkerprofilen min. Den er sletta nå. Ei heller vil jeg at naboer, besteforeldre, bekjente, rådgiveren i banken, venner, sjefen, venninna til sjefen og kunder skal vite så mye om meg uten at jeg har fortalt det til dem personlig. Jeg kommer fra et lite sted, og rykter har ødelagt mange, jeg vil ikke ha rykter om meg rundt på hjemstedet. Derfor!! Skjønner det og Er vel et valg man tar, om en vil være anonym på nettet, eller om det bare er enda en arena for vanlig diskusjoner som seg selv Med sistnevnte kan man jo ikke dele så mye sensitiv informasjon og sånn da selvfølgelig, det er jo en ulempe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 28. september 2011 #1077 Del Skrevet 28. september 2011 Liker deg jeg, Padawan. Og veldig kul T-shirt Er det du som har postet som AB tidligere i tråden også? Er litt nysjerrig på hvem du er altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #1078 Del Skrevet 28. september 2011 Er det du som har postet som AB tidligere i tråden også? Er litt nysjerrig på hvem du er altså. Nix. Min første post i denne tråden. Så jeg kan dessverre ikke tilfredsstille din AB-nysgjerrighet... Men T-shirt var kul . Og du er en kjekk og ikke-spray-tanned mann. Akkurat passe villmann, akkurat passe urban 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #1079 Del Skrevet 28. september 2011 Er du singel da AB? Dere kunne gått på date :D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 28. september 2011 #1080 Del Skrevet 28. september 2011 Dette er ansiktstråden Yme. Og dette er puppetråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå