JohnQ Skrevet 27. september 2011 #1001 Del Skrevet 27. september 2011 Ja det får'n si, trådens flotteste ansikt.......... Vil faktisk si meg uenig. Hun ser ganske ordinær, og ikke minst veldig ung ut. Men for all del, pen jente 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 27. september 2011 #1002 Del Skrevet 27. september 2011 hehe... ja, hvorfor ikke? jeg legger ut om denne ab`en sier hvem h*n er.... det er sikkert lite vits, siden den har bestemt seg for at jeg er så stygg men.. jeg har ikke sånn veldig behov for å "prøve" å "overbevise" heller... jeg har trossalt aldri påsåttt noe annet! Ingen grunn til å bry seg om en nebbete ab. Jeg og mange flere vet at du er heit, har sett flere bilder av deg La ab-en kose seg i sitt eget sure oppgulp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #1003 Del Skrevet 27. september 2011 Ja det får'n si, trådens flotteste ansikt.......... legg ut bilde av deg selv du også da, pingle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. september 2011 #1004 Del Skrevet 27. september 2011 legg ut bilde av deg selv du også da, pingle kommer fra........?? en anonyyyym? tørr du å legge ut bilde da? eller å stå frem med nicket- så jeg kan legge ut bilde? takk for fine ord silvermist 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 27. september 2011 #1005 Del Skrevet 27. september 2011 Ikke bry seg om dumme AB Noz. Du meget pen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. september 2011 #1006 Del Skrevet 27. september 2011 Ikke bry seg om dumme AB Noz. Du meget pen tusen takk rofl det varmer mer enn du tror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 27. september 2011 #1007 Del Skrevet 27. september 2011 tusen takk rofl det varmer mer enn du tror! Helt sant! Hvis man stapper brennende stearinlys i øynene, og myser bittelitt, er du veldig pen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. september 2011 #1008 Del Skrevet 27. september 2011 Helt sant! Hvis man stapper brennende stearinlys i øynene, og myser bittelitt, er du veldig pen! hehee, du har altid dine egne morsomme måter å si ting på du yme pluss at du bestandig får meg til å le! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. september 2011 #1009 Del Skrevet 27. september 2011 rofl?? du vil ikke legge ut bilde her du daaa? jeg er veldig nyskjerrig på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 27. september 2011 #1010 Del Skrevet 27. september 2011 Helt sant! Hvis man stapper brennende stearinlys i øynene, og myser bittelitt, er du veldig pen! :skratte: har du blitt slem? det var dagens frekkeste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 27. september 2011 #1011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg syns du skal skrive takkebrev til mamma, siden hu har vært så flink med meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 27. september 2011 #1012 Del Skrevet 27. september 2011 :skratte: har du blitt slem? det var dagens frekkeste? Blitt?? Jeg har aldri prøvd å være et hyggelig menneske. Hvis man er snill, venner folk seg til det, og forventer at det skal være sånn. Er man er dritt, får ikke folk store forventninger i det hele tatt, og de få gangene man sier/gjør noe hyggelig, blir de så jævli glade at det nesten gjør opp for at man generelt sett er en møkkamann. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 27. september 2011 #1013 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) tusen takk rofl det varmer mer enn du tror! Kanskje jeg legger ut et uskyldig et når jeg kommer meg hjem fra jobb siden du spør så pent Endret 27. september 2011 av Rofl 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lynxcinthiana Skrevet 27. september 2011 #1014 Del Skrevet 27. september 2011 Vil faktisk si meg uenig. Hun ser ganske ordinær, og ikke minst veldig ung ut. Trenger ikke være så kjip, da. :omg: OMGWTFBBQ, jeg boikotter tråden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. september 2011 #1015 Del Skrevet 27. september 2011 om jeg legget ut bilde her igjen, så setter jeg veldig pris på ærlige tilbakemeldinger! ( ikkenoe vondt til deg Lynxcinthiana, jeg bare kom på det nå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 27. september 2011 #1016 Del Skrevet 27. september 2011 jeg leste feil.. trodde du mente at du skulle stappe lys i øynene dine og prøve å myse etterpå.. godt du ikke mente det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 27. september 2011 #1017 Del Skrevet 27. september 2011 jeg leste feil.. trodde du mente at du skulle stappe lys i øynene dine og prøve å myse etterpå.. godt du ikke mente det da Ja, det var jo det jeg skreiv at jeg skulle, så det er ikke rart om du trodde det var det som sto. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. september 2011 #1018 Del Skrevet 27. september 2011 Kanskje jeg legger ut et uskyldig et når jeg kommer meg hjem fra jobb siden du spør så pent sounds like a plan mister når er du hjemme fra jobb? ( nå skulle det ha vært en spent-smily her) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 27. september 2011 #1019 Del Skrevet 27. september 2011 Blitt?? Jeg har aldri prøvd å være et hyggelig menneske. Hvis man er snill, venner folk seg til det, og forventer at det skal være sånn. Er man er dritt, får ikke folk store forventninger i det hele tatt, og de få gangene man sier/gjør noe hyggelig, blir de så jævli glade at det nesten gjør opp for at man generelt sett er en møkkamann. Ække så dum du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 27. september 2011 #1020 Del Skrevet 27. september 2011 hmmm.. så dere to er ikke glad i hverandre. oki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå