Gå til innhold

Ansiktstråd!

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

:wow::hakeslepp: du er rett og slett nydelig solmåne!!!vakker er et ord jeg sjeldent bruker, men du er så absolutt vakker med store bokstaver!

:wow: så nydelig du er!!!

Du var helt vanvittig vakker, solmåne!

Dere er alt for snille.. :sjenert:

Niennas: legger du merke til dvd-hylla i bakgrunnen på bilde 1 eller? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er alt for snille.. :sjenert:

Niennas: legger du merke til dvd-hylla i bakgrunnen på bilde 1 eller? :fnise:

Ikke før du sa det. :fnise: Jeg har 7 sånne i min stue. hvert rom inneholder 11 filmer, det er 8 rom i en hylle. 7 x 11 x 8 = roughly 616 dvder. Og serier er ikke inkludert, de har en egen hylle :sjarmor: Håper at dette får meg til å havne i "Hvilken KG-er ville du hatt sex med?"-tråden!

Edit: Måtte framheve noe, sånn at alle får et med seg :sjarmor:

Endret av Niennas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/190261_4833891506_524726506_51695_5847_n.jpg

Vet ikke om bildet kom opp jeg....men jeg er datadust og måtte prøve........lynsj meg hvis det ikke fungerer.....

Teit bilde da..lite sminke og poser under øynene.....dessuten lyver bildet litt...jeg har helt blå øyne og lyst hår..

Endret av maya76
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/190261_4833891506_524726506_51695_5847_n.jpg

Vet ikke om bildet kom opp jeg....men jeg er datadust og måtte prøve........lynsj meg hvis det ikke fungerer.....

Teit bilde da..lite sminke og poser under øynene.....dessuten lyver bildet litt...jeg har helt blå øyne og lyst hår..

Ooooooo....Pen! :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uten at det ligner sånn direkte, var det noe her som minna meg litt om Charlotte fra "Sex and the City".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at det ligner sånn direkte, var det noe her som minna meg litt om Charlotte fra "Sex and the City".

Ha-ha...føler meg ikke helt som henne da....men hadde en periode da jeg farget håret mørkt siden jeg ikke er så glad i blondt hår, skal se om datadusten meg kan laste opp et bilde......(ikke lik der da..)...vent meg nuh litt....så skal jeg sjekke macen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kanskje?

Jeg er ikke så mørk da...(og mannen min knipset meg i et øyeblikk da jeg holdt på å kjede meg til døøøøøde...)

Se bort ifra det mørke håret da....jeg hadde en kul periode der jeg farget håret mørkt......

Endret av maya76
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oiii...dæven! snakk om å holde seg godt a maya!!! kan nesten ikke tro du er 76modell!

Takk!! Og jeg som føler meg som ei gammel dame med to barn, bikkje, katte og hamster (og mann) i heimen da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...