Gå til innhold

Ansiktstråd!

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, fant da noen fyllebilder på facebook. Ser fremdeles ganske idiot ut, men er iallefall ikke sur. :gjeiper:

Stort pluss fra meg. Peneste dama jeg har sett her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åj! Det er jo 1 opp både på tall OG bokstaver! Det betyr at jeg er like deilig som oreo-kake!

Synn man blir kavlm etter man har spist 2 biter... Er det det du sier, Hikken?? Blir du kvalm av meg!?! :snurt:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj! Det er jo 1 opp både på tall OG bokstaver! Det betyr at jeg er like deilig som oreo-kake!

Synn man blir kavlm etter man har spist 2 biter... Er det det du sier, Hikken?? Blir du kvalm av meg!?! :snurt:

whut whut? jeg kan sikkert trykke i meg hele kaka uten problemer! :briller:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan ikke ta det tilbake nå... Nå skal jeg dusje, og viiiitat selvom man ikke ser det, pga alt vannet, kommer jeg til å stå der og grine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke ta det tilbake nå... Nå skal jeg dusje, og viiiitat selvom man ikke ser det, pga alt vannet, kommer jeg til å stå der og grine!

Slutter du å grine om jeg møter opp på døra di med sorte lakk-tights og penger i nesa? :klemmer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir aldri kvalm av oreokake :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller ;)

Damn.. Nå fikk jeg enten veldig lyst på Yme, eller så har jeg lyst på oreokake :sjenert:

Har du en ting for gravide kvinner, Yme?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker at kroppen min er intakt, så om dere skal spise noe, får det bli kake... Sær som jeg er, syns jeg ikke kanibalisme er noe tørn ånn heller, dessverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...