Gå til innhold

Ansiktstråd!

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Våger ikke lenger enn dette her! Syns det var lettere å legge ut bilde på kroppstråden, merkelig nok :fnise:

Nydelig. Det kunne vært reklame for sminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nappe øyebryna dine! :fnise:

Nappede øyenbryn på menn er ikke spesielt lekkert.. Synes de var fine som de var jeg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17064_407392220133_735630133_10482367_6397272_n.jpg

Meg på julebord for to år siden. Føler at jeg skal være like tøff som resten av gjengen, men er likevel ikke så veldig tøff, så det blir et bilde der jeg synes jeg er sterkt sminket, og med løsvipper :jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte å holde meg anonym, men nå har jeg sagt så mye her inne på forumet, så hvorfor ikke.. Dette er meg for noen år siden

Herregud, du var NYDELIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meg på julebord for to år siden. Føler at jeg skal være like tøff som resten av gjengen, men er likevel ikke så veldig tøff, så det blir et bilde der jeg synes jeg er sterkt sminket, og med løsvipper :jepp:

Så pen du er, Niennas! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17064_407392220133_735630133_10482367_6397272_n.jpg

Dette bildet fikk meg til å smile bredt. Du ser veldig pen og naturlig ut, og med en god utstråling :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så pen du er, Niennas! :jepp:

Dette bildet fikk meg til å smile bredt. Du ser veldig pen og naturlig ut, og med en god utstråling :)

Og dere gjør dagen min bedre ved å si så koselige ting :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...