Gjest Katrine Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 Hei! Jeg er en 16 år gammel jente som er jomfru og på en måte ukysset. Altså, jeg har blitt kysset, men føler ikke at jeg får det til! Jeg tør liksom ikke å kysse noen tilbake, og føler meg ikke klar til noe slikt. Det er mange gutter som alltid forteller meg hvor pen jeg er og alt sånt, men selvtilliten min er lav. Aner ikke hvorfor. Hvorfor er det slik at jenter(og sikkert gutter) ser negativt på seg selv uansett om så mange gutter sier det motsatte? Uansett.. Jeg har hatt en kjæreste. Det var ikke ordentlig engang, bare tulleforhold egentlig. Jeg er redd for at jeg aldri kommer til å finne meg en jeg virkelig liker.. Jeg er egentlig ganske kresen(a) Alle på 16 har hatt mange kjærester ikke sant, er jeg unormal for det!? Jeg er så klar for en kjæreste, og det er mange gutter osm har sagt de liker meg. Mitt problem her; jeg har aldri kommet over en gutt jeg holdt på med for et år siden. Han var liksom noe spesielt, og veldig perfekt for meg.. Nå uten han, er jeg bare ''ensom'' og.. ja, desperat?
Gjest Christian Skrevet 30. juni 2011 #2 Skrevet 30. juni 2011 Hei! Jeg er en 16 år gammel jente som er jomfru og på en måte ukysset. Altså, jeg har blitt kysset, men føler ikke at jeg får det til! Jeg tør liksom ikke å kysse noen tilbake, og føler meg ikke klar til noe slikt. Det er mange gutter som alltid forteller meg hvor pen jeg er og alt sånt, men selvtilliten min er lav. Aner ikke hvorfor. Hvorfor er det slik at jenter(og sikkert gutter) ser negativt på seg selv uansett om så mange gutter sier det motsatte? Uansett.. Jeg har hatt en kjæreste. Det var ikke ordentlig engang, bare tulleforhold egentlig. Jeg er redd for at jeg aldri kommer til å finne meg en jeg virkelig liker.. Jeg er egentlig ganske kresen(a) Alle på 16 har hatt mange kjærester ikke sant, er jeg unormal for det!? Jeg er så klar for en kjæreste, og det er mange gutter osm har sagt de liker meg. Mitt problem her; jeg har aldri kommet over en gutt jeg holdt på med for et år siden. Han var liksom noe spesielt, og veldig perfekt for meg.. Nå uten han, er jeg bare ''ensom'' og.. ja, desperat? Du er 16 år gammel. Verden ligger for dine føtter, ta den, den er din.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #3 Skrevet 30. juni 2011 hadde bare hatt 1 kjærste når jeg var 16. Men vi ble sammen når vi var nesten 15 og var sammen i 2år. Tok meg nesten 3 år å komme meg over han og til tider så kan jeg enda savne han. Så er ikke noe å syte over at du er 16 og er "kresen". Hvis du savner han dudn så er det vel bare å få kontakt med han igjen?
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2011 #4 Skrevet 30. juni 2011 hadde bare hatt 1 kjærste når jeg var 16. Men vi ble sammen når vi var nesten 15 og var sammen i 2år. Tok meg nesten 3 år å komme meg over han og til tider så kan jeg enda savne han. Så er ikke noe å syte over at du er 16 og er "kresen". Hvis du savner han dudn så er det vel bare å få kontakt med han igjen? Problemet er at det viste seg at han var en ordentlig idiot! Han sa han hadde forandret seg, og dum som jeg var trodde jeg på han. Jeg har delvis kommet over han, men det er stunder jeg fortsatt tenker på ham. Og det får meg bare til å føle meg helt idiot! Jeg forelsket meg i en annen person som han viste seg å ikke være, og det var/er hardt å komme over..
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #5 Skrevet 30. juni 2011 ja den skjønner jeg godt. Da eksn gjorde det slutt var det som om jeg og det vi hadde ikke betydde en dritt. Han ble helt forandra, likte ingenting av det han hadde likt før (som jeg likte), endra kles stil etc. Fikk meg til å føle meg lurt og verdiløs. Men så dum som vi jenter er så savner vi dem fremdeles Du får prøve å finne en som er sånn han dudn var før han ble idiot. (nei er ikke lett, jeg leiter ennå ;P)
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #6 Skrevet 30. juni 2011 + aldri gjør noe du ikke er klar for, hvis du gjør det med en du føler er "perfekt" kommer du aldri til å angre på noe i ettertid=)
Gjest Katrine Skrevet 30. juni 2011 #7 Skrevet 30. juni 2011 Bra jeg ikke er den eneste iallefall! Hehe
Gjest Katten. Skrevet 1. juli 2011 #8 Skrevet 1. juli 2011 Til tross for at mange mener jeg er en gigantisk mannehore, så hadde jeg ikke min første kjæreste før jeg var 17. Min første gang var med ei jeg hadde følelser for, vi brukte lang tid og jeg følte meg klar. Angrer ikke på noen ting, annet enn at jeg faket orgasme :D Ut i fra andres erfaringer, full, elendig osv - så vil jeg anbefale deg det samme. Du er ikke unormal før du har rundet 26,3 år og aldri kysset det motsatte kjønn.
Gjest Armitage Skrevet 1. juli 2011 #9 Skrevet 1. juli 2011 Min første kjæreste var da jeg var 18år. Da jeg ble 19år ble jeg sammen med min andre kjæreste. Nå har vi holdt sammen i 7 år og har bodd sammen 4 av de åra. Still going strong. Så TS slapp av. Du har god tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå