AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 en venninne er sammen med en mann som er en økonomisk katastrofe. han har masse gjeld, og virker ikke som han har tenkt til å begrense forbruket sitt heller. nå har han kjøpt en bil til en halv million som er pantsatt på henne. er sikkert fordi at han er med i noe sånn gjelds ordning styr, men da må vel hun cashe ut da om han ikke betaler for seg?
Gjest Tirkes Skrevet 30. juni 2011 #2 Skrevet 30. juni 2011 Pantsatt i henne? Jeg skjønner ikke. Jeg trodde at dersom en gjenstand er pantsatt så har kreditoren rettigheter i den gjenstanden det gjelder dersom økonomiske avtaler ikke er overholdt. Da tar de vel bilen fra ham da om han ikke betaler for seg? Han kan jo ikke ta lån i hennes navn eller bruke henne som kausjonist uten at hun går med på det?
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #3 Skrevet 30. juni 2011 hun har lånet i sitt navn. tror hun er blind av hans sjarm eller noe, jeg vet ikke. hva risikerer hun?
Gjest navnelapp Skrevet 30. juni 2011 #4 Skrevet 30. juni 2011 Jepp, då må ho betale alt, viss han ikkje betalar. Edemuli?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå