Gå til innhold

Skille i syden?


Hector

Anbefalte innlegg

Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste dette, så jeg bare prøver her:

Jeg skal til Tyrkia (være der en uke) straks, og lurer på om jeg kommer til å få skille om jeg soler meg med solbriller? Er litt ubehagelig å sole seg uten solbriller siden solen er så sterk, men hvis jeg unngår skille er det verdt det.

Hva med skille ved "fruktskogen"? Blir det bedre etterhvert? Er jo ikke så fint å være kjempe brun over hele kroppen bortsett fra på rumpa og fruktskogen.

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vil jo naturligvis få skille der du dekker til huden din. Og det sier seg selvsagt når du går med bikini? Med mindre du finner en nudiststrand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du brukes et tynt og lyst stoff, som lin, så slipper noe av solen gjennom og du vil få et litt snillere skille. Når det kommer til solbriller anbefaler jeg at du har noen i ulik form slik at du kan bytte litt på de, og gjerne ta pauser fra brillene så nesebroen får litt sol også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Om du alltid har solbriller på i solen vil du nok få skille etter dem ja.

Få deg tak i briler med supertynne stenger, så blir de ihvertfall minst mulig ;)

(Ville ikke brukt dagens motebriller med tykke stenger i hvertfall, de er jo også mye større rundt øynene og gir mer skille. )

Varier mellom forskjellige bikinier, og flytt på stroppene når du soler deg, så unngår du kanskje de hardeste skillene.

Gå gjerne i tubetopp om du er ute å trakker på dagen når sola står rett over deg, så slipper du så tydelige skiller på skuldrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, du får solbrilleskille, kom hjem fra tyrkia for 5 dager siden og så mange skrekkeksempler på akkurat dette. MEN... opplevde selv at brillene var lite i bruk både på strand og byturer merkelig nok, mulig pga at sola står såpass høyt på himmelen og ikke treffer øynene direkte ? på stranden er det en fordel å ha parasoll eller noe over hodepartiet for å unngå heteslag (to stykker fikk dette siste uken vi var der), du vil fortsatt få farge i ansiktet men slipper brillebruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...