Gå til innhold

Jeg er en blotter

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Er blotter selv. Kan ikke la være. Men bare voksne damer, jenter.

En utrolig spenning ved å ta den frem og onanere. Noen jenter ser

på og følger med helt til jeg er ferdig. Andre ser bort, ignorerer. Da

går jeg. Unngår å skremme, opptrer på offentlige steder. Er blitt

oppfordret til å fortsette med det av flere telesexdamer, som sier at

det er ok.

Da får vi håpe at du aldri møter meg! Jeg sparker. Fort! Og jeg treffer... Jeg har rett og slett ingen betenkligheter med å gi slike som deg skikkelig juling! Som regel har jeg noen i nærheten som har enda færre betenkligheter og da kan det tenkes at det ikke blir stort å vise frem de nærmeste årene...

For min del må folk utfolde seg seksuelt akkurat så mye de vil uten å plage andre, men nettopp blottere gjør det og da er det slutt på forståelsen fra mn side!

Har du virkelig dette problemet burde du høyst sannsynlgi søke annen hjelp enn fra det du beskriver som "telesexdamer". Det kan nemlig tenkes at de ikke er helt på høyden i forhold til spørsmålet...

Glem ikke at før eller siden vil du møte "Hard Candy" og da er du ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da får vi håpe at du aldri møter meg! Jeg sparker. Fort! Og jeg treffer... Jeg har rett og slett ingen betenkligheter med å gi slike som deg skikkelig juling! Som regel har jeg noen i nærheten som har enda færre betenkligheter og da kan det tenkes at det ikke blir stort å vise frem de nærmeste årene...

For min del må folk utfolde seg seksuelt akkurat så mye de vil uten å plage andre, men nettopp blottere gjør det og da er det slutt på forståelsen fra mn side!

Har du virkelig dette problemet burde du høyst sannsynlgi søke annen hjelp enn fra det du beskriver som "telesexdamer". Det kan nemlig tenkes at de ikke er helt på høyden i forhold til spørsmålet...

Glem ikke at før eller siden vil du møte "Hard Candy" og da er du ferdig!

Det er ikke noe problem ¨å like jenter nå for tiden, Leo. Bring

out you inner butch dyke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det blir veldig feil å brife med tissen på bussen. Synes at folk kan gjøre hva hva de vil på privaten, så lenge det ikke skader noen. Men dette blir litt drøyt tror jeg. Jeg hadde muligens ringt politiet fra bussen og så kunne de kommet og tatt deg med seg og gitt deg en bot. Jeg hadde nemlig ikke blitt noe som helst opphisset, bare sur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det blir veldig feil å brife med tissen på bussen. Synes at folk kan gjøre hva hva de vil på privaten, så lenge det ikke skader noen. Men dette blir litt drøyt tror jeg. Jeg hadde muligens ringt politiet fra bussen og så kunne de kommet og tatt deg med seg og gitt deg en bot. Jeg hadde nemlig ikke blitt noe som helst opphisset, bare sur.

Ville du ringt politiet kun hvis du så at en mann fikk ereksjon på bussen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du ringt politiet kun hvis du så at en mann fikk ereksjon på bussen?

Nei, det hadde jeg vel ikke lagt merke til engang. Hvis han hadde prøvd å få øyenkontakt og hinte mot ereksjonen sin og evt tatt ut tissefanten derimot... Det er jo da det er snakk om blotting, og det er forbudt og ganske patetisk vil jeg påstå. Jeg er som sagt tilhenger av at folk holder sexlivet sitt litt privat.

Personlig har jeg en formening om at blottere lider av en form for tvangshandlinger, og mest sannsynlig har komplekser for et eller annet.

Men det er meg da, det er sikkert mange andre som hadde tatt en slik tilnærming som en kompliment og blitt med på leken / klovnestrekene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brownood
Hvordan ville du reagert selv? Jeg er forsiktig oh nervøs når jeg gjør det og ønsker bare å bli observert.

Då hade du varit väldigt upphätsad om du hade träffat på mig kan jag säga. har gört det på bussar och tåg och en del tjejer har reagerat väldigt positivt på det typ titat till jag var fardigt, det hade du också säkart gört tycker jag ler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en helt vanlig gutt i begynnelsen av 20årene og har vært sammen med min samboer i 4 år. Alt er fint ellers i livet.

Det som gjør at jeg skiller meg ut er at jeg har en mørk side. Jeg liker å blotte meg. Ikke i tradisjonell blotterstil som i å hoppe frem fra ingensteds og åpne frakken foran skrekkslagne offer.

Jeg gjør det f.eks slik:

Sitter på bussen og på andre siden av bussen sitter det ei dame. Jeg stikker hånda i lommen og gjør penis stiv. Siden jeg går i løse bukser blir da ereksjonen meeeget synlig. Så sitter jeg og venter på at hun snur seg mot meg og legger merke til at jeg sitter med en svær ereksjon. Dersom hun etterpå titter bort mange ganger later jeg som om jeg er flau og at ereksjonen er et "uhell". Dersom hun gir uttrykk i blikket for at hun liker det hun ser kan det hende at jeg stryker over den sånn mer eller mindre åpenlyst. En eller to ganger har jeg til og med stukket hånda i buksa eller tatt den halvveis frem med henne som tilskuer. Dette tenner jeg veldig på!

Jeg gjør det selvsagt ikke foran veldig unge jenter (ikke yngre enn 17-18) Jeg prøver også å lese kroppsspråket hennes, og hvis hun virker ukomfortabel slutter jeg med en gang. Det har skjedd 2 ganger at jenta har reist seg opp og satt seg på et annet sete. (Hvorpå jeg skammer meg veldig)

Det jeg lurer på er hva dere synes om dette? Hvordan hadde dere likt å se dette? Er det jeg gjør harmløst? Eller ikke?

:spy:

For å være helt ærlig så hvis jeg hadde sett at du gjorde dette med vilje så hadde jeg anmeldt deg. Din creep!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillebøll
Hvor har du det fra at man må være lesbisk for å kunne slå fra seg? =p

Og hvor har man fra at alle lesber klarer slå fra seg? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
Jeg er en helt vanlig gutt i begynnelsen av 20årene og har vært sammen med min samboer i 4 år. Alt er fint ellers i livet.

Det som gjør at jeg skiller meg ut er at jeg har en mørk side. Jeg liker å blotte meg. Ikke i tradisjonell blotterstil som i å hoppe frem fra ingensteds og åpne frakken foran skrekkslagne offer.

Jeg gjør det f.eks slik:

Sitter på bussen og på andre siden av bussen sitter det ei dame. Jeg stikker hånda i lommen og gjør penis stiv. Siden jeg går i løse bukser blir da ereksjonen meeeget synlig. Så sitter jeg og venter på at hun snur seg mot meg og legger merke til at jeg sitter med en svær ereksjon. Dersom hun etterpå titter bort mange ganger later jeg som om jeg er flau og at ereksjonen er et "uhell". Dersom hun gir uttrykk i blikket for at hun liker det hun ser kan det hende at jeg stryker over den sånn mer eller mindre åpenlyst. En eller to ganger har jeg til og med stukket hånda i buksa eller tatt den halvveis frem med henne som tilskuer. Dette tenner jeg veldig på!

Jeg gjør det selvsagt ikke foran veldig unge jenter (ikke yngre enn 17-18) Jeg prøver også å lese kroppsspråket hennes, og hvis hun virker ukomfortabel slutter jeg med en gang. Det har skjedd 2 ganger at jenta har reist seg opp og satt seg på et annet sete. (Hvorpå jeg skammer meg veldig)

Det jeg lurer på er hva dere synes om dette? Hvordan hadde dere likt å se dette? Er det jeg gjør harmløst? Eller ikke?

Om det er så harmløst vet jeg ikke, men jeg hadde for å være ærlig likt det. Særlig hvis du gikk så langt som å dra den halveis frem :humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser at tråden er gammel og at den er vekket til live. Jeg har lest litt i den, og det forbauser meg at en del mener dere kan rettferdiggjøre vold ved atferd som ts beskriver. Jeg er svært uenig i at vold kan rettferdiggjøres her.

Man kan jo reflektere litt over denne seksualiteten og forskjellen i syn på mannlige og kvinnelig blottere. Det finnes etter det jeg vet, ikke noe grunnlag for å påstå at blottere er voldelige.

Det er altså mye mer aksept for kvinnelige blottere enn for mannlige blottere. Når kvinner blotter seg, kalles det ekshibisjonisme. Kvinnelige blottere er dessuten MYE vanligere enn mannlige blottere, og jeg har opplevd en god del kvinnelige blottere i det offentlige rom, men aldri mannlige blottere.

Hvorfor er det mer akseptablet at kvinner blotter seg enn at menn gjør det? Er det egentlig det forkvaklede synet på menns seksualitet som kommer til uttrykk her? At den mannlige seksualiteten betraktes som alt for påtrengende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Jeg er ikke enig i at det er mer akseptert at kvinner gjør det. Tror nok at media fokuserer mer på det om menn gjør det for det er mindre vanlig. At kvinner blotter brystene på stranden og i parker er jo helt vanlig, men det kan jo også støte folk, som det støter folk at menn viser pikken sin offentlig.

At en mann hadde blottet sitt lem for meg, hadde faktisk bare vært litt tennende, om han var voksen selvsagt og kun viste den frem til voksne kvinner, og ikke barn!

Men jeg forstår at folk reagerer med avsky, det må de få lov til, men det er mange som føler seg støtt av nakne pupper og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:spy:

For å være helt ærlig så hvis jeg hadde sett at du gjorde dette med vilje så hadde jeg anmeldt deg. Din creep!

Jeg hadde nok vurdert det samme om det hadde vært en veldig ubehagelig fyr...

Alternativt hadde jeg nok bare ledd, synes stort sett at blottere er et komisk syn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg hadde nok vurdert det samme om det hadde vært en veldig ubehagelig fyr...

Alternativt hadde jeg nok bare ledd, synes stort sett at blottere er et komisk syn.

...og hvordan kan man bedømme om dette er en ubahgelig fyr...når man sitter på bussen?

Kvinner flasher pupper og letter på skjørt i tide og utide, mens det stort sett er menn som anmeldes for blotting. Jeg mener det sier noe om kvinners syn på menns seksualitet, og menns syn på kvinners seksualitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...