Jen Skrevet 18. november 2003 #41 Skrevet 18. november 2003 Akkurat det var ment som en spøk. Kan sikkert også plasseres under kjæledyr.
Andrine22 Skrevet 18. november 2003 #42 Skrevet 18. november 2003 Hadde jeg møtt deg på bussen, hadde jeg nok hatt lyst tol å smekke til deg, og kalt deg en idiot, men jeg hadde nok bare sendt deg et stygt blikk og flyttet meg...
chimp Skrevet 18. november 2003 #43 Skrevet 18. november 2003 Skjønner ikke hva du mener.....Syns du ikke det har noe m seksualitet å gjøre??? Incenst, overgrep og voldtekt syns JEG er motbydelig, men d hører da like fullt inn under seksualitet....
Jen Skrevet 18. november 2003 #44 Skrevet 18. november 2003 Herregud! Er dere så tungnemme! Det var bare en aldri så liten spøk. Det går vel an å spøke om alvorlige ting og. Men for å gjøre meg forstått (forhåpentligvis). Ja, det hører under seksualitet. Men for MEG har det like lite med sex og gjøre som f.eks voldtekt. Det er å tvinge seg på andre på en måte jeg tror i hvertfall de fleste ikke setter pris på. Derfor mente jeg i (den dårlige) spøken min at det kun er blotteren som får noe ut av det. Som en liten hobby eller han viser fram "kjæledyret" sitt. Skjønner?? Jada, jeg har sikkert dårlig humor, men jeg sitter nå engang her og kjeder meg, så hva skal man da gjøre...
*Kaisa* Skrevet 19. november 2003 #45 Skrevet 19. november 2003 Håper jeg aldri kommer til å sitte ved siden av deg...
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2007 #46 Skrevet 16. august 2007 Er blotter selv. Kan ikke la være. Men bare voksne damer, jenter. En utrolig spenning ved å ta den frem og onanere. Noen jenter ser på og følger med helt til jeg er ferdig. Andre ser bort, ignorerer. Da går jeg. Unngår å skremme, opptrer på offentlige steder. Er blitt oppfordret til å fortsette med det av flere telesexdamer, som sier at det er ok.
Gjest Bellatrix Skrevet 16. august 2007 #47 Skrevet 16. august 2007 Er blotter selv. Kan ikke la være. hvis du vil, tror jeg du klarer å la være.
Gjest blyker Skrevet 16. august 2007 #48 Skrevet 16. august 2007 hvis du vil, tror jeg du klarer å la være. Hvordan ville du reagert selv? Jeg er forsiktig oh nervøs når jeg gjør det og ønsker bare å bli observert.
Gjest koosejenta Skrevet 16. august 2007 #49 Skrevet 16. august 2007 jeg hadde blitt kåt..og ville sett mer...men det er meg da...
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2007 #50 Skrevet 16. august 2007 Er blitt oppfordret til å fortsette med det av flere telesexdamer, som sier at det er ok. Da er det vel ok da. Ikke hør på disse pripne KG-damene.
Gjest blyker Skrevet 17. august 2007 #51 Skrevet 17. august 2007 jeg hadde blitt kåt..og ville sett mer...men det er meg da... Kan vi treffes? Er du i Oslo?
ehv61 Skrevet 17. august 2007 #52 Skrevet 17. august 2007 Jeg ville flyttet meg så lang unna som overhodet mulig,uten å måtte hoppe av bussen i fart.Opplevde noe lignende på et tog en gang.Det føltes skikkelig ubehagelig og påtrengende.Grøss....
ehv61 Skrevet 17. august 2007 #53 Skrevet 17. august 2007 Da er det vel ok da. Ikke hør på disse pripne KG-damene. Er du løs i buksestrikken eller?Dette har ikke noe med prippenhet å gjøre,men å trenge seg inn på andres områder.
Gjest koosejenta Skrevet 17. august 2007 #54 Skrevet 17. august 2007 Jeg hadde faktsik funnet det spennende og ville sett mer,men så er jeg ikke helt a4 da hehe
Failure Skrevet 18. august 2007 #55 Skrevet 18. august 2007 Jeg mener at noen ting skal man bare ikke gjøre i full offentlighet. Jeg forstår at det tenner deg, og at er spennende. Men jeg husker også da jeg satt foran en blotter, og det var ikke det beste som kunne ha hendt meg. Jeg finner det motbydelig og totalt repektløst. Om du har lyst til å ta på tissetassen din mens andre ser på, så finnes det mange forskjellige nettsider med "livecam", du vet at blotting er straffbart?
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #56 Skrevet 18. august 2007 I tanken på avstand kan det høres spennende ut, TS, og du skal ikke se bort fra at andre blir tent av dette også. I praksis der ute i situasjonen (på bussen osv.) er det vel noen kvinner som sikkert finner dette spennende å observere, mens andre blir flaue og ser bort/bytter plass. Noen blir så støtt at det påvirker dem i noen dager (negativt). Jeg glemmer for eksempel aldri en mann i 50-60-årene som satt rett over meg på t-banen i Oslo for noen år siden. Det satt mange mennesker bak ham, ved siden av ham og foran ham, samt folk nedover i vognen kunne fint se ham hvis de fokuserte på det: han satt og runket seg foran alle og viste med ansiktet at han nøt at mange så på. Selv så jeg ut av vinduet og tenkte at det var surrealistisk. Jeg ble perpleks og klarte ikke å flytte meg. Jeg husker følelsen jeg fikk: jeg følte meg misbrukt. Fordi han satt i nærheten av meg. Dette er ikke et godt minne og episoden gjorde at jeg ikke hetl var meg selv den kvelden (jeg skulle forøvrig ut på en hyggekveld).
Gjest StockDama Skrevet 18. august 2007 #57 Skrevet 18. august 2007 jeg ville tatt helbildet av blotteren, fått med ansiktet og...nedre deler og lagt ut på internett =p
Gjest Brownwood Skrevet 19. august 2007 #58 Skrevet 19. august 2007 jeg ville tatt helbildet av blotteren, fått med ansiktet og...nedre deler og lagt ut på internett =p Jag skulle ville har dig fotografera mig sexy thing! Men serious har haft den här lyst länge och har gört det överallt på t banen i stockholm, göteborg spårvagnar, s tog i danmark tunnelban i london, jag först o främst jag gör det för tjer ska vara upphätsad, den hände inte så ofta om jag ska vara arligt, men när de väl hände då är det sjunde himlen för mig ( jag har aldrig träffat nån med min sats heller det tycker jag är helt fel. Men som forfattaren til artiklen sag om jag uppskatter att offren är inte intresserade ( har lång effaren om detta ) så avsluta jag direkt har några gånger pratat med några tjerer efteråt och dom var inte räd men mest nyfiken och för det mesta jag försöka att inte göra det när tjeren sitta ensam i en vagn, då är det inte konstigt att hon blir mer rädd. Jag vet att det är olagligt men när lysten kommer fram speciellt på sommaren när det flesta tjerer har mindre käder på sig då kan jag inte låta blir för fem öre.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #59 Skrevet 20. august 2007 Dette kan man vel ikke straffes for? Om en gutt sitter i ro og bare får en ufrivillig ereksjon så har vel ikke noen andre noe de skulle ha sagt?
Leo Skrevet 20. august 2007 #60 Skrevet 20. august 2007 (endret) Jeg hadde faktsik funnet det spennende og ville sett mer,men så er jeg ikke helt a4 da hehe Det er utrolig spennende når en mann holder på på den måten og går av på samme holdeplass som deg på et litt øde sted og du vet du må gå alene hjem. Mulig jeg er litt vel A4, men han kvittet seg med to fortenner da han tok meg på skulderen, på vei ut av bussen. En rett høyre fra en meget veltrent ung dame fikset den biffen! Da han tok seg til munnen, sparket jeg ham så hardt jeg kunne i skrittet og løp som en gal. Og, ja, jeg lot ham ligge. Coudn't care less! Det trådstarter beskriver, oppfatter jeg som et overgrep og du skal ikke se bort fra at den grå musa som sitter rett overfor deg og er vitne til de hele, og som tilfeldigvis har trent kampsport en del år, bestemmer seg for å gå av på din holdepass og gi deg en skikkelig omgang. De fleste kvinner vil nemlig ha seg frabedt å få stukket fremmede kjønnsorganger nærmest inn i øyet! Endret 20. august 2007 av Leo
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå