Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2003 #21 Skrevet 17. november 2003 OK, men hva er det du tenner på med blotting? Ble litt nyskjerrig nå. Tenner du på at jenter stort sett synes det er ubehagelig??? Hvorfor skal jeg måtte gjenta meg selv? 1. Jeg sa at jeg med nærmere ettertanke ikke ville kalle meg en blotter 2. Jeg går rolig frem og slutter hvis jeg merker at hun er ukomfortabel Men jeg forsvarer selvsagt ikke handlingene mine. Jeg vet at det er feil. Tenningsfaktoren er vel spenningen
Gjest Poirot Skrevet 17. november 2003 #22 Skrevet 17. november 2003 Vel, det er nok flere jenter som blir voldtatt av menn, menn gutter av kvinner. Menn er sterkere enn kvinner. Ikke så rart om flere jenter vil finne de ubehagelig enn gutter med en blotter.
aline Skrevet 17. november 2003 #23 Skrevet 17. november 2003 Hvor mange vil engang legge merke til om en mann på bussen har en hard en? Jeg kjører buss hver dag, og legger av og til merke til om en mann er pen eller ikke, men jeg tror ærlig talt ikke jeg ville enset hva slags tilstand junior er i. Mulig jeg er alene om det. Dersom jeg skulle lagt merke til en manlig medpassasjers penis, så måtte han ha gjort meg oppmerksom på den, eller hatt den klart ute av buksene. Og da er vi over i kategorien :o igjen.... stiller ett bittelite sidespørsmål her jeg: Ser dere i skrittet til mannfolka jenter?
Gjest sexysadie Skrevet 17. november 2003 #24 Skrevet 17. november 2003 aline svaret på spørsmålet ditt er nei, med mindre d er lenge siden heg har hatt meg og jeg lurer på om d bare er ei diger bollemus sidemannen på bussen har eller om d er en kuk...
Gjest gjest1 Skrevet 17. november 2003 #25 Skrevet 17. november 2003 Aline , som jeg skulle sagt det selv. Og på spørsmålet, Nei legger ikke merke til det. De fleste har jo faktisk en jakke el. som dekker.
Gjest Fighter Skrevet 17. november 2003 #26 Skrevet 17. november 2003 Synes ikke noe om å lage ereksjon i offentlighet er ok. Av og til skjer det uhell, men det er noe annet. Når jeg sitter på bussen er jeg IKKE interessert i å se utstyret til sidemannen. Selv om du ikke tar den frem.
Orthia Skrevet 17. november 2003 #27 Skrevet 17. november 2003 Dersom jeg hadde lagt merke til det og antatt det var et "uhell", ville jeg syns det var ekkelt, og flyttet meg snarest. Hadde jeg forstått at du gjorde dette med vilje, ville jeg ikke tatt fem flate øre for å skjelle deg ut foran de andre på bussen. Jeg anser dette som seksuell traksassering, og tidligere efaring har lært meg at det i sånne situasjoner er best å ta tyren ved hornene. Dessuten - du sier aldersgrensen din er 17 år. Hvordan kan du være 100% sikker på alderen på jentene du plager? En på 13 kan bli meget skremt av dette. Jeg ble selv utsatt for noe lignende som fjortenåring. Den gang turte jeg ikke si fra, fordi jeg følte det var min feil. Som voksen vet jeg hvor min grense går, og jeg tillater ikke folk å tråkke over den.
Gjest Madam Felle Skrevet 17. november 2003 #28 Skrevet 17. november 2003 aline svaret på spørsmålet ditt er nei, med mindre d er lenge siden heg har hatt meg og jeg lurer på om d bare er ei diger bollemus sidemannen på bussen har eller om d er en kuk...
VesleBråka Skrevet 17. november 2003 #29 Skrevet 17. november 2003 Nå for tiden er det så overseksualisert over alt.. jeg blir rett og slett lei. Går man på bussen så sitter det jammen en fyr og navler seg i skrittet der også, og prøver å finne ut om jenter liker slikt. Anstendighet og dannelse, hvor er dere? Jeg har opplevd noe lignende, satt på metroen med en venninne mens mannen på andre siden av midtgangen satt og ronket med hånda i lomma på buksa; mens han prøvde iherdig å få oppmerksomhet "vet dere hva klokka er? "hvor mye er klokka da" "unnskyld, kan dere fortelle meg hvor mye klokka er". "Kjøp deg klokke selv" sa vi, og nektet å gi ham mer oppmerksomhet. Håper han ikke klarte å komme..
Gjest Nuske77 Skrevet 18. november 2003 #30 Skrevet 18. november 2003 når jeg leste dette kom det tanker om en av "kundene" som stadig var innom på den gamle jobben min. Han hadde alltid "kulen i buksa". Jobbet på en jernbanestasjon den gangen og det var ofte han kom inn i butikken, tittet i blad hyllene og gikk ut igjen. Kom somregel tilbake etter 5 minutter eller så.... Satte bare blikket i han jeg da... En dag han bort til meg med "bulende" bukse og spurte om jeg hadde noen råd mot ufrivillig ereksjon. Han synes det var så flaut og ville ikke gå til lege. Reaksjonen min da var at jeg på en høfelig, men bestemt måte fortalte han at Dersom han ikke brukte bladhyllene som bibliotek ville det sikket hjelpe. Ellers sa jeg at jeg hadde en jobb og gjøre og at han ikke trengte å vise seg der igjen dersom det var dette han skulle drive med. Fikk finne seg et annet og mer passende sted. Den kunden spaserte ut av butikken igjen han og kom ikke innom noe mer mens jeg var på jobb. Forsøkte seg på de andre som jobbet der også... Hele episoden endte med på bakrommet. Ville sikkert gjort noe av det samme overfor deg.
aline Skrevet 18. november 2003 #31 Skrevet 18. november 2003 ...En dag han bort til meg med "bulende" bukse og spurte om jeg hadde noen råd mot ufrivillig ereksjon. Han synes det var så flaut og ville ikke gå til lege. ... :o :o Jæiks!!! Tror virkelig jeg hadde tilkalt securitas jeg, og bedt dem holde seg langt unna i de nærmeste åra!!!!
Sofia Skrevet 18. november 2003 #32 Skrevet 18. november 2003 Jeg jobbet som Au-pair i Paris når jeg var 21 år og der er det veeldig vanlig med blottere på Metro'n. Jeg hadde alltid trodd at blottere bare type hoppet frem fra en busk og flashet. MEN, slik er det ikke på Metro'n i Paris, dessverre. Der jobber og strever de frem en orgasme, og så er det om å gjøre å treffe offeret med svineriet. Faens dritt skal jeg love dere. Jeg møtte på slike svin 3 ganger på det året jeg var der, og det er pytone opplevelser som jeg ikke unner noe å oppleve. Faens mannfolk! Så du som driver med dette på bussen: GET A LIFE.... Jeg vil spy når jeg tenker på hva du driver med. Menn som dere burde fan meg sperres inne.. Irritert!!
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2003 #33 Skrevet 18. november 2003 Hva med å gi denne anonyme blotteren noen råd om hvordan han kan unngå å gjennomføre sine fantasier, istedet for å gi han skyllebøtte på skyllebøtte av stygge kommentarer..... Kjære anonyme blotter! Neste gang du sitter på bussen og kjenner denne trangen til å "blotte" deg selv, så peil tankene dine inn på noe annet. Tenk på bestemoren din,og forestill deg at hun sitter på do og streber etter å få ut noe hardt, noe mykt og noe illeluktende gjennom alle hemoroidene sine. Lukk øynene dine og nyt...... Tenker at benneren blir temmelig innskrumpet til..ja....ingenting. Det beste for de fleste vil jeg tro, så slipper du å ende opp med en stygg blåveis hvis du skulle være så uheldig å treffe på meg på bussen Mvh Ronja_80 ikke innlogget
Gjest GreenSky Skrevet 18. november 2003 #34 Skrevet 18. november 2003 slik er det ikke på Metro'n i Paris, dessverre. Der jobber og strever de frem en orgasme, og så er det om å gjøre å treffe offeret med svineriet. Hææææ? :o :o Det har jeg aldri opplevd på metroen der! Heldigvis! Tror det hadde klikket helt for meg hadde jeg vært borti noe sånt! DA hadde det blitt en ørefik eller to...
Sofia Skrevet 18. november 2003 #35 Skrevet 18. november 2003 Hææææ? :o :o Det har jeg aldri opplevd på metroen der! Heldigvis! Tror det hadde klikket helt for meg hadde jeg vært borti noe sånt! DA hadde det blitt en ørefik eller to... Hun "Madammen" min som jeg bodde hos, sa at det var vanlig. Jeg husker jeg ringte hjem og gråt til mamma, synes det var så fælt. Så joda, de finnes.
Jen Skrevet 18. november 2003 #36 Skrevet 18. november 2003 Synes ikke blotting har så mye under seksualitet å gjøre (alternativt eller hus, hage og hobby passer bedre). Ikke for meg i hvertfall. Synes det er helt motbydelig. Har du fått lite oppmerksomhet som liten? Å vise fram tissen sin er kanskje en lettvint måte å få oppmerksomhet på, men du kan sikkert bedre enn det om du setter godviljen til.
Gyldenløwe Skrevet 18. november 2003 #37 Skrevet 18. november 2003 De som insisterer på å vise den fram får godta at objektet for oppmerksomheten muligens noe hardhendt insisterer på å fjerne den ... Men hvis du kicker på å ha ereksjon innenfor buksene så andre ser det, vel det kan jeg ikke fordømme så hardt. Men jeg synes vel i utgangspunktet at det er greiest med fetisjer og legninger som involverer folk som frivillig har meldt sin interesse for deltagelse, for å si det sånn
Arketypen Skrevet 18. november 2003 #38 Skrevet 18. november 2003 Man trenger seg ikke på ukjente sexuelt.... Det burde være ditt mantra når lysten kommer...
chimp Skrevet 18. november 2003 #39 Skrevet 18. november 2003 Synes ikke blotting har så mye under seksualitet å gjøre (alternativt eller hus' date=' hage og hobby passer bedre). Ikke for meg i hvertfall. Synes det er helt motbydelig. Har du fått lite oppmerksomhet som liten? Å vise fram tissen sin er kanskje en lettvint måte å få oppmerksomhet på, men du kan sikkert bedre enn det om du setter godviljen til.[/quote'] Hvor ville du plassert det om ikke under seksualitet? Om man liker det el ei kan man jo ikke fornekte at fenomenet eksisterer!
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2003 #40 Skrevet 18. november 2003 Man trenger seg ikke på ukjente sexuelt.... Det burde være ditt mantra når lysten kommer... :o
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå