Gjest anonym gutt Skrevet 17. november 2003 #1 Skrevet 17. november 2003 Jeg er en helt vanlig gutt i begynnelsen av 20årene og har vært sammen med min samboer i 4 år. Alt er fint ellers i livet. Det som gjør at jeg skiller meg ut er at jeg har en mørk side. Jeg liker å blotte meg. Ikke i tradisjonell blotterstil som i å hoppe frem fra ingensteds og åpne frakken foran skrekkslagne offer. Jeg gjør det f.eks slik: Sitter på bussen og på andre siden av bussen sitter det ei dame. Jeg stikker hånda i lommen og gjør penis stiv. Siden jeg går i løse bukser blir da ereksjonen meeeget synlig. Så sitter jeg og venter på at hun snur seg mot meg og legger merke til at jeg sitter med en svær ereksjon. Dersom hun etterpå titter bort mange ganger later jeg som om jeg er flau og at ereksjonen er et "uhell". Dersom hun gir uttrykk i blikket for at hun liker det hun ser kan det hende at jeg stryker over den sånn mer eller mindre åpenlyst. En eller to ganger har jeg til og med stukket hånda i buksa eller tatt den halvveis frem med henne som tilskuer. Dette tenner jeg veldig på! Jeg gjør det selvsagt ikke foran veldig unge jenter (ikke yngre enn 17-18) Jeg prøver også å lese kroppsspråket hennes, og hvis hun virker ukomfortabel slutter jeg med en gang. Det har skjedd 2 ganger at jenta har reist seg opp og satt seg på et annet sete. (Hvorpå jeg skammer meg veldig) Det jeg lurer på er hva dere synes om dette? Hvordan hadde dere likt å se dette? Er det jeg gjør harmløst? Eller ikke?
AmusaDamini Skrevet 17. november 2003 #2 Skrevet 17. november 2003 Om det er harmløst eller ikke kan jeg ikke svare på, men jeg hadde nok blitt litt tent selv ja.. :oops:
Barbie Skrevet 17. november 2003 #3 Skrevet 17. november 2003 Vel.... Hvis jeg tilfeldigvis satt ved siden av deg på bussen.....så hadde jeg raskt byttet plass! :-?
Rannva Skrevet 17. november 2003 #4 Skrevet 17. november 2003 Jeg hadde nok også byttet plass. Har ingen glede av å være tilskuer til dette. Traff en "vanlig" blotter en gang, og syns bare d var komisk. Han hadde ikke særlig mye å vise frem..
Livets datter Skrevet 17. november 2003 #5 Skrevet 17. november 2003 Vel.... Hvis jeg tilfeldigvis satt ved siden av deg på bussen.....så hadde jeg raskt byttet plass! :-? Jeg også! Alt til sin tid. Og å se fremmede menn leke med snabben sin på bussen, har jeg overhodet ikke behov for!
Gjest Lillile Skrevet 17. november 2003 #6 Skrevet 17. november 2003 Tanken tenner meg, men mulig at jeg i situasjonen hadde syns det vært ekkelt.. Er du digg og har en kjempe kukk så kult
aline Skrevet 17. november 2003 #7 Skrevet 17. november 2003 Jeg har prøvd hardt å finne ut grunner til at dette skulle tenne meg, men klarer ikke tenke annet en :o Hadde enten flirt av deg eller flyttet meg tror jeg, kommer an på dagsformen min. Jeg ville nok dessverre tenke på deg som ganske ekkel, og lurt på hva slags type DU er?? :o På lik linje med hva jeg tenker om blottere som hopper ut av buskene med frakk, eller nakne menn som smyger i buskene på stranden nær jentene....
Gjest sexysadie Skrevet 17. november 2003 #8 Skrevet 17. november 2003 Hvis d skal være noe n glede for deeg å blotte deg så må d da være sådan at hun ogaå har d gøy. Aldrig vurdert å bli stripper?
Ursula Skrevet 17. november 2003 #9 Skrevet 17. november 2003 Blottere på bussen klarer jeg meg fint uten altså.
Gjest gjest1 Skrevet 17. november 2003 #10 Skrevet 17. november 2003 Tanken på det her og nå, synes jeg faktisk virker ganske pirrende, men hadde jeg opplevd det på bussen så tror jeg faktisk at jeg ville syntes det var pinlig. Hadde nok ikke flytte meg, men stirret stivt ut gjennom vinduet.
Gjest Donna Skrevet 17. november 2003 #11 Skrevet 17. november 2003 Jeg tror jeg hadde blitt flau og funnet det pinlig........men - bittelitt spennende også ....... :oops:
Gjest Poirot Skrevet 17. november 2003 #12 Skrevet 17. november 2003 Jeg ville blitt redd. Har hatt en svært ubehagelig opplevelse med en blotter for 12 år siden. Vil ikke engang tenke på hva kvinner utsatt for overgrep kan tenke...
Gjest sexysadie Skrevet 17. november 2003 #13 Skrevet 17. november 2003 Blotterne MÅ holde seg unna barna, dog vil en sånn fyr som viser tissen sin frem ikke gjøre mere enn det. Ett spørsmål: Har kvinner noen gang blitt arrestert og tiltalt for blotting her i Norge?
Gjest Poirot Skrevet 17. november 2003 #14 Skrevet 17. november 2003 Ikke så lett å vite at en mann som følger etter deg (uansett om du stopper, snur, venter osv) for å vise frem tissen sin ikke vil gjøre noe mer... Jeg ble redd, og syntes det var svært ubehagelig, til tross for gode råd om å le, late som ingenting osv.
Gjest GreenSky Skrevet 17. november 2003 #15 Skrevet 17. november 2003 Kanskje ikke det svaret du er ute etter, anonym gutt, men hadde jeg sett deg/dette på bussen tror jeg at jeg hadde reagert slik: Eller kanskje slik:
Gjest sexysadie Skrevet 17. november 2003 #16 Skrevet 17. november 2003 sagt: D ligner på en kuk,men den er da så liten...
Gjest anonym gutt Skrevet 17. november 2003 #17 Skrevet 17. november 2003 Ikke så lett å vite at en mann som følger etter deg (uansett om du stopper, snur, venter osv) for å vise frem tissen sin ikke vil gjøre noe mer... Jeg ble redd, og syntes det var svært ubehagelig, til tross for gode råd om å le, late som ingenting osv. Nå føler jeg for å presisere at jeg ikke drar den frem. Det eneste er at ereksjonen min er synlig gjennom buksa. Strengt tatt kunne jo dette skjedd som et uhell også. Jeg prøver også å spille flau slik at det virker som et uhell. Jeg mener, alle har hørt om gutter som får ereksjon i en time og så blir bedt om å komme opp til tavla. Han kan vel knapt kalles en blotter Så med nærmere ettertanke er det egentlig feil å kalle meg en blotter. Ganske rart dette med blotting: jeg tipper 97% av jenter føler seg ukomfortabel når de blir utsatt for blotting. Jeg tipper du må lete hardt etter en gutt som ville bli brydd av en kvinnelig blotter
Gjest GreenSky Skrevet 17. november 2003 #18 Skrevet 17. november 2003 jeg tipper 97% av jenter føler seg ukomfortabel når de blir utsatt for blotting. Jeg tipper du må lete hardt etter en gutt som ville bli brydd av en kvinnelig blotter OK, men hva er det du tenner på med blotting? Ble litt nyskjerrig nå. Tenner du på at jenter stort sett synes det er ubehagelig???
Gjest sexysadie Skrevet 17. november 2003 #19 Skrevet 17. november 2003 denne karen prøvde seg virklieg han... http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/11/17/383752.html
Gjest GreenSky Skrevet 17. november 2003 #20 Skrevet 17. november 2003 denne karen prøvde seg virklieg han...http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/11/17/383752.html Jepp, leste det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå