Gå til innhold

Pokkers fluefaen!

Anbefalte innlegg

Gjest Tirkes
Skrevet

Hvorfor skal alle sløve fluer krasjlande med meg hele tiden, kan de ikke gå å lukte på oppvasken eller skittentøyet eller dassen i stedet? Sitter ikke på en epleskrott her nei, vi tar rennfart inn i pannen på Tirkes igjen og igjen til hun sitter og hyler som en brannalarm på en ungdomskole bygget på 60-tallet.

AAAARGH.

Må skaffe meg sånn elektrisk smekker. Bzt. Litt tortur i gjengjeld.

*knurr*

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

æsj ?

Gjest Tirkes
Skrevet

Ja, æsj.

Jeg trenger fler edderkopper rundt vinduene mine.

Skrevet

Ja, æsj.

Jeg trenger fler edderkopper rundt vinduene mine.

Jeg har trua på spesialtrent nepalesisk kamikaze-meis. Hoveddistributøren holder til i et kastratmunkkloster ved foten av Dhaulagiri, men visjonen deres er "gjennom det lokale skal vi bli globale", så du får sikkert kjøpt en på e-bay.

...evt pensle alle veggene dine med sukker kokt i honning. Hvis fluene fortsatt vil ha deg da, har du faktisk bevist at du er søtest i verden.

• Liker 1
Skrevet (endret)

:gjeiper:

Endret av nupp
  • Liker 1
Gjest Koseklumpen
Skrevet

Vi kan godt bytte, du får edderkoppene som er her og jeg overtar fluene dine...

Ja takk til fluer forran edderkopper any day!

• Liker 1
Skrevet

Vi kan godt bytte, du får edderkoppene som er her og jeg overtar fluene dine...

Ja takk til fluer forran edderkopper any day!

Signerer!

Gjest Tirkes
Skrevet

Jeg liker edderkopper. De setter seg ikke på maten min bare jeg ser bort et øyeblikk. Men her er omtrent ingen. Har bodd her i tre år og savner edderkopper. Burde hente noen i en mørk og fuktig kjeller et sted.

Gjest grønnfi
Skrevet

Du kan komme hit å hente noen edderkopper hos meg.

Var forøvrig i skogen idag sammen med samboer, han hostet og harket, pføyet og bannet. Fluene var over alt, så ser han på meg. Jeg hadde ifølge ham en hvit aura som passet på å ikke slippe småjævlene innenfor. Heldige meg. :gjeiper:

Gjest Koseklumpen
Skrevet

LIKER EDDERKOPPER?!?! :sjokkert::hakeslepp::haar::overrasket::daane:

*grøss*

Trenger jeg å si at jeg hater dem? :fnise:

Jeg har en slik eletrisk fluezapper. Den gjør det gøy å jakte på fluer :Nikke:

Skrevet

Skaff deg en katt! De fluene som forviller seg inn her, lever ikke lenge når den blir sett av to lekne puser.. Hehe. De tar forresten alt av småkryp som kommer inn :)

Gjest Tirkes
Skrevet

Jeg har katt. Jeg tror han spiser edderkoppene men er for giddeløs til å hoppe etter fluene. Han nærmer seg 10 år i alder. :fnise:

Rart også i grunnen, jeg har skogen bare 50 meter fra huset. Det er lite insekter som plager meg, nok av dem ute. Men hater disse fluene som surrer i ring under taklamper på sommerkvelder når man er syndig nok til å ha vinduer åpne.

En mindre irritasjon egentlig. Men edderkopper er ekle, fine dyr. Jeg er ikke glad i dem, men jeg lar dem være der de er, så sant det ikke er i senga mi eller på tastaturet. Men de har ikke oppfattet gjestfriheten, virker det som.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg har desverre ingen Edderpetter til overs du kunne fått av meg. Men jeg har en grønn Edderpetter i bilen som lager spindelvev over frontruta. Men han blir, for han er kjøremaskotten min.

Men nå har jaggu Flue Frank og Fiona Fluefrøken også flytta ut herfra. Nesten alt fort tomt her nå :sjenert: Fiona Fluefrøken var ikke så sosial som Flue Frank. Flue Frank ville gjerne sove på armen min med hadde glemt at han ikke kunne holde seg stille eller sove... plagsom sengekamerat han der Flue Frank.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Zalo på sprayflaske og sprayer fluene, så kan de ikke fly og jeg kan ta dopapir og kaste de i do. Smyger meg på de og sprayer til, sprayen kommer raskere enn de kan fly, hehe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...