Mri Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 Jeg har ganske grov hud, og endel kviser, og lurer på om noen vet om en bra foundation som ser naturlig ut på en slik hudtype? har prøvd maaange forskjellige opp igjennom årene, men finner aldri en som ser ordentlig bra ut... Blir veldig glad for tips
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 30. juni 2011 #2 Skrevet 30. juni 2011 Hei! Kjenner til problemet med å lete rundt etter foundation!!! Jeg hadde blandet hud med en del kviser. Og flytende foundation så veldig kunstig ut, og der jeg hadde kviser, ble ofte kremen annerledes. Litt skrukkete liksom. Så jeg ble anbefalt å prøve mineral foundation (pulver/pudder) og det funket tipptopp Bestilte prøver fra svenske www.tikei.se og prøvde meg fram til jeg fant riktig farge. Bare pass på å ikke bestille for mer enn 200 kr, da blir det tillegg i prisen pga toll. det var i allefall min erfaring Masse lykke til 1
Mri Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2011 Hei! Kjenner til problemet med å lete rundt etter foundation!!! Jeg hadde blandet hud med en del kviser. Og flytende foundation så veldig kunstig ut, og der jeg hadde kviser, ble ofte kremen annerledes. Litt skrukkete liksom. Så jeg ble anbefalt å prøve mineral foundation (pulver/pudder) og det funket tipptopp Bestilte prøver fra svenske www.tikei.se og prøvde meg fram til jeg fant riktig farge. Bare pass på å ikke bestille for mer enn 200 kr, da blir det tillegg i prisen pga toll. det var i allefall min erfaring Masse lykke til Tuusen takk for tipset! Har prøvd et par puddertyper, men da får jeg ofte tørre flekker i ansiktet, og ettersom jeg har veldig fet hud i t-sonen og på haken, så må jeg hele tiden ta på nytt pudder.. Men jeg skal devinitivt prøve å bestille dette!
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 30. juni 2011 #4 Skrevet 30. juni 2011 Tuusen takk for tipset! Har prøvd et par puddertyper, men da får jeg ofte tørre flekker i ansiktet, og ettersom jeg har veldig fet hud i t-sonen og på haken, så må jeg hele tiden ta på nytt pudder.. Men jeg skal devinitivt prøve å bestille dette! Har ofte samme problemet Da bruker jeg smøre inn de tørre flekkene med ekstra fuktighetskrem kvelden før, så vasker jeg huden om morgenen og tar et lite lag med ny fuktighetskrem på, før jeg tar på mineral foundation Det bruker å hjelpe. Lykke til Håper det funker for deg også
Mri Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2011 Har ofte samme problemet Da bruker jeg smøre inn de tørre flekkene med ekstra fuktighetskrem kvelden før, så vasker jeg huden om morgenen og tar et lite lag med ny fuktighetskrem på, før jeg tar på mineral foundation Det bruker å hjelpe. Lykke til Håper det funker for deg også Takk for det du! Holder på å bestille nå, håper også dette funker på meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå