shine86 Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 Jeg og min kjære reiser til Gran Canaria (Playa del Inglés) om seks uker. Han fyller år mens vi er der, og jeg vil gjerne overraske han med noe. Har planlagt å spise ute på en 4-stjerners biffrestaurant på kvelden. Er det noen som har forslag til hva mer jeg kan finne på?
girly23 Skrevet 30. juni 2011 #2 Skrevet 30. juni 2011 (endret) Bestille time til massasje sammen? Er flere steder (vet ikke hva de har akkurat der dere skal men..) de tilbyr par en "helaften" med boblebad, champagne, massasje o.l. Kommer jo litt an på hva din kjære (og du) liker. Hadde jeg bestilt noe slikt til min kjære hadde han mest sannsynlig daua og ikke snakka med meg resten av ferien Sånt kliss kan vi ikke ha noe av, selv om jeg gjerne kunne tenkt meg det God tur! Endret 30. juni 2011 av girly23
Gjest Klaveret Skrevet 30. juni 2011 #3 Skrevet 30. juni 2011 Hva med å vekke han med en helt privat intim massasje?
hulaboer Skrevet 30. juni 2011 #4 Skrevet 30. juni 2011 Vekk ham på morgenen med en blowjob. Gå sammen i dusjen, og der gir du ham en til, eller hva han nå måtte ønske. Garantert suksess!
Wonders Skrevet 3. juli 2011 #5 Skrevet 3. juli 2011 min ble 30 en gang vi reiste. Jeg bestillte en diger bukett blomster til rommet vårt og kake. Via guestservice og betalte før vi dro så det ikke ble stående på hotellrommet. Så når vi kom inn på hotellrommet stod det massiv bukett i gangen foran speilet. Og utpå kvelden kom de med kaken.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #6 Skrevet 3. juli 2011 Jeg bestilte blomster og jordbær dyppet i sjokolade på forhånd (til hotellet), de endte opp med å oppgradere oss til den største suiten de hadde (gratis for oss). Det var bursdagen sin det :D
kaprifolen Skrevet 4. juli 2011 #7 Skrevet 4. juli 2011 Noen andre som visste om bursdagen til mannen og ei til vi ble kjent med, tipset bandet som spilte bursdagssangen veldig diskret! Så kom tavernaeieren ut med kake og vin til bordet! Tror vi fikk et kraftig avslag da vi betalte også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå