Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2003 #1 Skrevet 17. november 2003 Pleier du å ha på mascara på undervippene også? Synes du det blir for mye med to lag der? Selv har jeg mascara både oppe og nede, men ikke fullt så mye de ne nederste. Ser det oversminket ut?
Gjest sunshine-t Skrevet 17. november 2003 #2 Skrevet 17. november 2003 For meg blir det oversminket. Viss jeg skal ha på like mye oppe som nede, så ser øynene mine ut som edderkoppbein. Og det er jaffal ikke mye fint. Så, nei. jeg tar ikke likemye begge plasser :blunke:
Gjest Lea Skrevet 17. november 2003 #4 Skrevet 17. november 2003 Jeg bruker "restene" på undervippene, jeg. Altså.. fyller på børsten og tar på overvippene. Så drar jeg forsiktig borti undervippene med restene på børsten. Jeg vil ikke ha så markerte undervipper, men bare litt farge.
Orthia Skrevet 17. november 2003 #6 Skrevet 17. november 2003 I et av motebladene (Elle?) finnes en spalte som heter "Mitt beste makeup-tips", hvor kjente stylister etc. gir råd. Jeg leste der et tips om at "kvinner over 25 ikke bør bruke mascara på undervippene, fordi det gjør at man ser eldre og mer dradd ut". Om dette stemmer, er ikke jeg den rette til å bedømme, men jeg er ihvertfall forsiktig med mascara på undervippene.
Malou Skrevet 17. november 2003 #7 Skrevet 17. november 2003 Bruker litt mascara på undervippene ja for å få samme farge på de som overvippene, men ikke like mye og aldri mer enn ett lag. Jennifer
tuji Skrevet 17. november 2003 #8 Skrevet 17. november 2003 Jeg bruker ikke maskara på undervippene. Ser freshere ut uten.
ivanka Skrevet 17. november 2003 #9 Skrevet 17. november 2003 jeg ser ikke ut med mascara på de nederste vippene. helt utelukket i mitt tilfelle.
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2003 #10 Skrevet 17. november 2003 Jeg bruker to lag både oppe og nede på fest, tror ikke det se alt for ille ut, for jeg får ofte høre at jeg har så fine øyenvipper. Til hverdags bruker jeg bare det som er igjen på kosten etter at jeg har sminket de øverste.
Medinilla Magnifica Skrevet 17. november 2003 #12 Skrevet 17. november 2003 To lag øverst, ett lag nederst.
Gjest Hulderjenta Skrevet 17. november 2003 #13 Skrevet 17. november 2003 Jeg bruker kun mascara oppe, og markerer heller øynene med en tynn kajalstrek langs vippekanten nede.
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 17. november 2003 #14 Skrevet 17. november 2003 Hvis du vil se ut som en vaskebjørn i regnvær så kan du ha på like mye både oppe og nede. Jenter med naturlig mørke vipper trenger stort sett ikke mascara på undervippene men de som har lyse vipper bør nok legge på både oppe og nede, men da må du være lett på labben og ha minimalt med mascara på kosten.
Miracl3 Skrevet 17. november 2003 #15 Skrevet 17. november 2003 Jeg bruker bare oppe. Legger ofte litt lys kajal på undersiden. Det får meg til å se mer våken ut.
Lillebi Skrevet 17. november 2003 #16 Skrevet 17. november 2003 Jeg bruker både oppe og nede..Men mindre nede - også mindre, elle ringen eyeliner under øyet. Jeg er visstnok av de "heldige" som kler mascara både oppe og nede. Men til hverdags prøver jeg å dempe det litt. Øynene trenger ikke å stråle fullt så mye hele tiden. Og at man blir svart under øynene av å ha mascara under kommer an på mascaraen (og mest hvor godt eyelineren sitter synes jeg..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå