AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 Fikk venneforespørsel på facebook i dag, av sjefen. Vet ikke helt om jeg skal godta eller ikke. Noen som har sjefen som venn på fb ? erfaringer og synspunkter motas med stor takk!
Gjest Fable Skrevet 30. juni 2011 #2 Skrevet 30. juni 2011 Har min på fb...men har skjult -alt- fra han.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #3 Skrevet 30. juni 2011 Fikk venneforespørsel på facebook i dag, av sjefen. Vet ikke helt om jeg skal godta eller ikke. Noen som har sjefen som venn på fb ? erfaringer og synspunkter motas med stor takk! Jeg er sjef og er venn med de av mine ansatte som er på FB. Ingen av de lever livet sitt på FB, og legger ut lite, jeg snoker heller ikke hos dem. Jeg er i tillegg venn med min egen sjef. Syns det er ok, vi kommuniserer ikke på FB, og blander ikke FB inn i jobbrelasjonen. Om jeg skulket og deretter la ut om at jeg hadde vært på shopping med venninner, så ville det kunne blitt problematisk å ha folk fra jobb som FB-venn, men det tenker jeg gjelder uansett om det var kolleger, underordnede eller sjefen. Å bli tatt i skulk er vel ikke greit uansett om personen er over/under eller sidestilt med deg. Nå skulker ikke jeg, og jeg oppdaterer heller ikke FB om hva jeg gjør hver dag, så det er ikke noe problem for meg
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #4 Skrevet 30. juni 2011 Har min på fb...men har skjult -alt- fra han. Hva mener du, skjuler du hele profilen din for ham? I såfall, hvorfor? Er det ting i livet ditt som sjefen din ikke tåler å se?
Gjest Fable Skrevet 30. juni 2011 #5 Skrevet 30. juni 2011 Hva mener du, skjuler du hele profilen din for ham? I såfall, hvorfor? Er det ting i livet ditt som sjefen din ikke tåler å se? Føler at sjefen ikke har noe med hva jeg gjør i fritiden min. har med han å gjøre på jobb, og bare der...det gjelder alle jeg jobber med.
girly23 Skrevet 30. juni 2011 #6 Skrevet 30. juni 2011 Jeg har både min sjef og mine kolleger på facebook. De "verste" albumene fra min litt ville studietid er sperret for sjefen min, men vi har alle en god tone, og jeg tror nok ikke noe av det jeg eller mine kolleger har på facebook kommer til å bli "brukt mot oss" av sjefen.
Kaisamaia Skrevet 30. juni 2011 #7 Skrevet 30. juni 2011 Føler at sjefen ikke har noe med hva jeg gjør i fritiden min. har med han å gjøre på jobb, og bare der...det gjelder alle jeg jobber med. Hvorfor er dere venner på FB? Skjønner ikke dette, jeg. 1
Gjest Fable Skrevet 30. juni 2011 #8 Skrevet 30. juni 2011 Hvorfor er dere venner på FB? Skjønner ikke dette, jeg. Fordi han la meg til.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #9 Skrevet 30. juni 2011 Ts her. Takk for alle synspunkter og erfaringer. Sjefen er nå lagt til som venn på fb. Ha ingenting og skjule.
Gjest nupp Skrevet 30. juni 2011 #10 Skrevet 30. juni 2011 Fikk venneforespørsel på facebook i dag, av sjefen. Vet ikke helt om jeg skal godta eller ikke. Noen som har sjefen som venn på fb ? erfaringer og synspunkter motas med stor takk! :nei: :nei: :nei: :nei: :nei: :nei: da må du skjule alt for han . jeg gjør det med noen personer. sånn at dem bare kan sende meg post osv
Gjest Iah Skrevet 30. juni 2011 #11 Skrevet 30. juni 2011 Jeg har sluttet å legge til eventuelle sjefer og kolleger på Facebook, med mindre vi pleier kontakt også i privat sammenheng. 1
Kaisamaia Skrevet 30. juni 2011 #12 Skrevet 30. juni 2011 Fordi han la meg til. OK. Men det går vel an å si NEI? Uansett, deg om det 1
Gjest Applestore Skrevet 30. juni 2011 #13 Skrevet 30. juni 2011 Jeg har både sjef og kolleger på facebook, ikke noe skjult eller noe
Gjest Fable Skrevet 30. juni 2011 #14 Skrevet 30. juni 2011 OK. Men det går vel an å si NEI? Uansett, deg om det Det er det, men det gjorde jeg ikke. Om han absolutt må ha sine ansatte på ansiktsboka, så skal han nå få ha det. Men gidder ikke dele noe privat info med mannen. Er det noe han vil vite, får han spørre selv =D
Gjest nupp Skrevet 30. juni 2011 #15 Skrevet 30. juni 2011 vil du ikke ha privatliv? like greit å skille jobb og privatliv
Gjest Maneater? Skrevet 30. juni 2011 #16 Skrevet 30. juni 2011 Kunne aldri i livet hatt noen av sjefene mine som venn på facebook.
Aranciata Skrevet 1. juli 2011 #17 Skrevet 1. juli 2011 Jeg har ingen fra jobben paa Facebook, synes det er greit aa skille jobb og privatliv. Det er jo litt rart, siden jeg er mye sammen med noen av dem utenfor jobben, men hvis jeg sier ja til en foler jeg jo at jeg maa si ja til flere, og da er det like greit aa la vaere. Ikke det at jeg har et hemmelig og spennende liv utenfor jobben, men synes det er deilig at vi ikke vet alt om hverandre, og at jeg kan skrive om politiske ting uten at noen fra jobben ser det.
Gjest Cipheria Skrevet 1. juli 2011 #18 Skrevet 1. juli 2011 Jeg legger ikke ut noe på facebook jeg ikke kan stå for, å ha kollegaer og sjefer der er derfor ikke noe problem.
Kosemose Skrevet 1. juli 2011 #19 Skrevet 1. juli 2011 vil du ikke ha privatliv? like greit å skille jobb og privatliv Tror dette reflekterer at folk bruker fb forskjellig. Jeg lever ikke ut mitt privatliv på fb, og ser det derfor som uproblematisk å ha jobbkontakter der.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #20 Skrevet 1. juli 2011 Hvordan "skjuler dere alt" ? Jeg hater at svigermor er på face, og stadig skal kommentere party helga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå