Gjest -Oda- Skrevet 17. november 2003 #1 Skrevet 17. november 2003 Dette plager meg litt...Møtte kjøresten min for et halvt år siden,vært sammen i 4-5mnd, og har det egentlig veldig fint.Han er veldig omtenkom og snill,og flink til å vise at han setter pris på meg. Men han sier det ikke..har aldri sagt at han er glad i meg...Jeg er også litt forsiktig,skrev det til ham en gang,men han sa ingenting,bare så veldig på meg..Etter dette har ikke jeg villet sagt det heller,og jeg vil heller ikke spørre..Vi er sammen hver helg,han bor for tiden et annet sted,men er hos meg hver helg,eller jeg hos ham. Vi er i midten av 20årene begge to,så dette er ikke et barnslig fjortisforhold,selv om det kan høres slik ut.Dette plager meg litt,er redd for å bli såret,fordi dette er en mann jeg er virkelig glad i...
Gjest GreenSky Skrevet 17. november 2003 #2 Skrevet 17. november 2003 Mange gutter og menn synes det er vanskelig å si de ordene. Du skriver at han er omtenksom, snill, og flink til å vise at han setter pris på deg. Kanskje dette er hans måte å si at han er glad i deg på?
Ursula Skrevet 17. november 2003 #3 Skrevet 17. november 2003 Som GreenSky sier, mange gutter har vanskelig for å si disse ordene. Men ta det opp med han og forklar hvordan det føles for deg at han aldri sier det og hør hva han har å si til det.
Gjest Dolphina Skrevet 17. november 2003 #4 Skrevet 17. november 2003 Var sammen med en som var på samme måte... Endte til slutt med at jeg gjorde det slutt etter 3 mnd for jeg følte at han ikke var glad i meg på den måten han burde være siden vi var sammen! Og skal si deg at den gutten ble knust... så han var visst glad i meg allikevel... Hadde han sagt han var glad i meg før, så hadde vi kanskje vært sammen lenger! Hvem vet...
Gjest Lea Skrevet 17. november 2003 #5 Skrevet 17. november 2003 Det er ikke bare gutter som har problemer med å si disse ordene. For meg var det et mareritt tidligere. Det føltes ikke naturlig for meg å si at jeg var glad i noen, selv om jeg var det. I min familie er det ikke vanlig at man sider slike ting til hverandre (i hvert fall ikke offentlig eller ofte). Hvis han viser at han er glad i deg, så¨synes jeg ikke at du skal tvile på det. La ham få tid og fortell at du er glad i ham, uten å kreve noe svar og ikke for ofte. Ikke press ham, så skal du se at han en dag blir muntlig glad i deg også
Gjest GreenSky Skrevet 17. november 2003 #6 Skrevet 17. november 2003 Jeg er litt sånn jeg også. Har ikke problemer med å si "Jeg er glad i deg", men synes det er mye vanskeligere å si "Jeg elsker deg".
Gjest Kane Skrevet 17. november 2003 #7 Skrevet 17. november 2003 Hva med å si det til ham? At du vet han setter pris på deg siden han er så flink å vise det, men at du savner å høre ham si det - at han setter pris på deg og har følelser for deg..? Jeg har heldigvis ikke et problem med å si det jeg tenker, tror, mener eller føler - men det som stikker dypt, som "jeg elsker deg" sitter nok langt inne hos meg også.. Det skal ikke være noe man bare sier heller, det skal komme fra hjertet! Og du - det er vel viktigere at han viser det enn at han sier det??
ehu Skrevet 17. november 2003 #9 Skrevet 17. november 2003 Dersom dere har vært sammen i 4 mnd så må dere vel kunne snakke om dette?? Spør ham i en hyggelig stund alene hva han legger i uttrykkene "å være glad i " og "å elske noen". Får du han til å sette ord på det så vil det vel ikke være særlig vanskelig å finne ut om dette er noe han føler for deg. Og føler han slik for deg så forklar at du trenger å høre det også.
Gjest Nuske77 Skrevet 18. november 2003 #10 Skrevet 18. november 2003 Handling betyr mer enn 1000 ord. Det at han viser det er vel mye mye bedre enn at han skulle sagt han var glad i deg, men viste noe annet????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå