Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er på jakt etter et solpudder/bronzer som er MATT, altså at det ikke er MASSE skimmer i. Det kan god være bittelitt skimmer, men ikke massevis av glitter.

Det må også være et solpudder som er god mot huden (helst mineral), som ikke gir kviser osv.

Har tidligere brukt ID Face color Soft Focus Warmt. Fornøyd med det, men har alltid lyst å prøve andre ting også.

Håper noen har noen gode anbefalinger

Videoannonse
Annonse
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg liker Body Shop sin. Den er helt uten "glitter og stas" og ser veldig naturlig ut på huden.

Skrevet

Too Faced Chocolate Soleil og Too Faced Aqua Bunny skal visstnok være matte. Jeg elsker Chocolate Soleil, den er matt og man får en fin og brun glød i stedet for en orange glød. I tillegg lukter den deilig sjokolade! <3

Skrevet

Too Faced Chocolate Soleil og Too Faced Aqua Bunny skal visstnok være matte. Jeg elsker Chocolate Soleil, den er matt og man får en fin og brun glød i stedet for en orange glød. I tillegg lukter den deilig sjokolade! <3

Signerer den ! The balm har også et helt matt solpudder. Bahama mama tror jeg den heter.

Skrevet

Signerer!

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kjøper dere Too Faced Chocolate Soleil?

Skrevet

Hvor kjøper dere Too Faced Chocolate Soleil?

Beautybay.com.

Ellers er også Guerlains Four Seasons (?) solpudder veldig, veldig bra.

Skrevet

too faced sjokoladepudderet.. aah :rodmer:

Skrevet

Hvilken hudtype har dere som sier too faced ? Jeg har nemlig hørt om endel som får kviser av dette. Jeg har kombinert hud, får lett kviser og blir fort tørr.

Skrevet

jeg har ikke merket noe til kviser hvertfall.. Har veldig tørr hud!

• 2 uker senere...
Skrevet

Makeupmekka.no Der kjøper jeg sjokoladepudderet :rodmer:

Skrevet

Heia,du sparer ca 135 på å kjøpe det på beautybay

Skrevet

Jeg får litt kviser hvis jeg bruker feil produkter, men har aldri fått det av Too Faced :)

Skrevet

to faced er vel ikke mineral pudder? Hvordan bruker dere solpudder?

AnonymBruker
Skrevet

to faced er vel ikke mineral pudder? Hvordan bruker dere solpudder?

Hva mener du med hvordan vi bruker solpudder? Hvordan vi påfører det eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...