Gjest småhjerte Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 (endret) Noen som har tips til typiske jentebøker, noe lignende Gossip Girl bøkene? Gjerne tips til triste bøker med mening. Slike som får deg til å tenke. Fortell gjerne hva du syntes om bøkene også Gjerne bøker på engelsk. Endret 30. juni 2011 av småhjerte
Gjest småhjerte Skrevet 30. juni 2011 #3 Skrevet 30. juni 2011 Tusen takk for svar! Noen av disse bøkene du kan anbefale å begynne med, noen som er bedre enn andre? Så at hun har veldig mange bøker:)
pandabear Skrevet 30. juni 2011 #4 Skrevet 30. juni 2011 Hun har en serie som heter shopoholiker som jeg og mange av min venninner liker godt. Så da lønner det jo seg å begynne på ener. Trooor det er den som heter "shopoholikers drømmeverden". Disse finnes både på norsk og engelsk. Er jo ikke så veldig tenke bøker. Men heller gode chick lit
Gjest Skrevet 1. juli 2011 #6 Skrevet 1. juli 2011 Jeg har Cecelia Ahern og Marian Keyes på min guilty pleasure liste. ELSKER bøkene deres. (I allefall de fleste.)
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #7 Skrevet 1. juli 2011 "Spennende Hekling!" "Husvask for dummies" "Utsøkt mat for to" "Tilfredsstill partneren din på 101 måter"
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 1. juli 2011 #8 Skrevet 1. juli 2011 Jeg har Cecelia Ahern og Marian Keyes på min guilty pleasure liste. ELSKER bøkene deres. (I allefall de fleste.) Samme her, Marian keyes sine bøker er helt herlige
pandabear Skrevet 1. juli 2011 #9 Skrevet 1. juli 2011 Jeg har Cecelia Ahern og Marian Keyes på min guilty pleasure liste. ELSKER bøkene deres. (I allefall de fleste.) Ikke hørt om hun første(skal testes ut) men skriver under på Marian Keys! Digger bøkene hennes. I tillegg er vel bøkene om Pretty little liars litt i sjangeren du leter etter? ikke lest de selv, kan bare tenke meg det..
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #10 Skrevet 1. juli 2011 Frøken Deddektiv bøkene er gode jente bøker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå