Gjest småhjerte Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 Er det noen som vet om parfymer som lukter som nydusjet hår eller ren kropp? Har luktet på Clean-parfymene, men syntes ikke de lukter noe spesielt godt. Gjerne en litt billig parfyme.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #2 Skrevet 30. juni 2011 Synes alle parfymer lukter dritt for tida.. Kanskje Biotherm sin Eau de Vitaminee.. Den gule. Den lukter først litt sitrus, og deretter rent og friskt. Den får du i en sånn oppfriskningsspray som ikke er så dyr som vanlig eau de toilette og alt det der.
Gjest småhjerte Skrevet 30. juni 2011 #3 Skrevet 30. juni 2011 takk for svar! jeg syntes heller ikke parfymene lukter godt for tiden. syntes alle lukter det samme, diverse for "tung".
Favole Skrevet 30. juni 2011 #4 Skrevet 30. juni 2011 Er også på utkikk etter en parfyme som lukter "rent" og friskt, så håper på gode svar her.
FoxyFish Skrevet 30. juni 2011 #5 Skrevet 30. juni 2011 Elizabeth Arden har flere gode, blant annet Green tea. Ellers synes jeg Estee Lauders Pure White linen er frisk, ren og fin! Sistnevnte er en av de få flaskene jeg har brukt til siste dråpe.
Perelandra Skrevet 1. juli 2011 #6 Skrevet 1. juli 2011 Jeg liker godt Live luxe fra Jennifer Lopez. Den lukter friskt av sitrus og er en god parfyme til dagligbruk. Parfymen er heller ikke så dyr og selges blant annet hos Cubus og Vita. Her er den: Live Luxe Perfume for Women by Jennifer Lopez. Pass på at du kjøper live Luxe og ikke den som bare heter Live, det er en ganske søt og tung parfyme. Live Luxe har rød kork.
BeautyFuzz Skrevet 2. juli 2011 #7 Skrevet 2. juli 2011 En som lukter som Joico K-pak Sun Therapy ( litt kokos) er Versace Crystal Noir ( den er litt tung). Laura Biagotti frisk og ren duft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå