AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 Hva er den beste måten å fjerne død hud på? Synes ikke disse skrubbehanskene funker noe særlig jeg...
Gjest nicola Skrevet 30. juni 2011 #2 Skrevet 30. juni 2011 henger meg på her. Har alltid ville fjerne død og hard hud under føttene, men har ikke funnet noe som er effektivt...
Nuttery Skrevet 30. juni 2011 #3 Skrevet 30. juni 2011 henger meg på her. Har alltid ville fjerne død og hard hud under føttene, men har ikke funnet noe som er effektivt... Pimpstein eller fotfil til føtter. Ellers på kroppen er vel en god kroppspeeling ok?
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #4 Skrevet 30. juni 2011 Pimpstein eller fotfil til føtter. Ellers på kroppen er vel en god kroppspeeling ok? Kan man bruke pimpstein over hele kroppen? I og med at jeg ikke synes skrubbehansker funker (skrubber HARDT) så tror jeg neppe at en kroppspeeling er nok..(til meg iallefall,sikkert usedvanlig mye død hud jeg ) Best metoden hittil er rett og slett neglene men det tar himla lang tid, så skulle hadd et hjelpemiddel som er effektivt
Gjest nicola Skrevet 30. juni 2011 #5 Skrevet 30. juni 2011 neglene jeg og har brukt. Uhygenisk og tar alt for lang tid. Hvor får man kjøpt pimpsten henn? link?
Nuttery Skrevet 30. juni 2011 #6 Skrevet 30. juni 2011 Kan man bruke pimpstein over hele kroppen? I og med at jeg ikke synes skrubbehansker funker (skrubber HARDT) så tror jeg neppe at en kroppspeeling er nok..(til meg iallefall,sikkert usedvanlig mye død hud jeg ) Best metoden hittil er rett og slett neglene men det tar himla lang tid, så skulle hadd et hjelpemiddel som er effektivt Pimpstein ville jeg nok bare brukt på føttene. Får du en grov peeling og skrubber, skyller, tørker og gjentar et par ganger så går det nok av. Husk når du kan skrape med neglen og det enten a) ikke kommer noe av eller b) det som kommer av er gjennomsiktig så har du skrubbet nok. Pimpstein kan vel kjøpes på the bodyshop tror jeg, i allefall der jeg har kjøpt min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå