AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 Jeg har etterhvert blitt 26 år og alle jeg kjenner har etterhvert blitt par, det eneste det snakkes om når jeg er på fest er når man skal gifte seg. Planlegge barn, kjøpe leilighet sammen. Når folk blir litt fullere sammenligner de noen ganger og diskuterer hvor ofte de har sex. Etterhvert står alle parene og kliner når de har blitt fulle nok. Om det er en som kommer alene må jeg sitte å høre en masse historier om typen/dama hva hun/han gjør og hvor bra de er. Er det en som er singel snakkes det gjerne om eksen. Har ikke giddet å gå på noen fester på lenge og har meldt meg ut sosialt. Livet var mye morsommere den gang jeg var en 19-20-21 år da alle var single og oppriktig interessert i å ha det gøy og bli kjent med andre. Noen fler som har det slik? 2
Gjest lostlove Skrevet 30. juni 2011 #3 Skrevet 30. juni 2011 Jeg har etterhvert blitt 26 år og alle jeg kjenner har etterhvert blitt par, det eneste det snakkes om når jeg er på fest er når man skal gifte seg. Planlegge barn, kjøpe leilighet sammen. Når folk blir litt fullere sammenligner de noen ganger og diskuterer hvor ofte de har sex. Etterhvert står alle parene og kliner når de har blitt fulle nok. Om det er en som kommer alene må jeg sitte å høre en masse historier om typen/dama hva hun/han gjør og hvor bra de er. Er det en som er singel snakkes det gjerne om eksen. Har ikke giddet å gå på noen fester på lenge og har meldt meg ut sosialt. Livet var mye morsommere den gang jeg var en 19-20-21 år da alle var single og oppriktig interessert i å ha det gøy og bli kjent med andre. Noen fler som har det slik? Helt likt her.. Er drit kjipt! Derfor har jeg nå begynt å feste sammen med single kompiser. Alltid morsomt.. pluss treffer nye mennesker heletiden Alle venninnene mine har fått seg type, barn, hus osv... Så har bare sklidd mer og mer ifra dem..
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #4 Skrevet 30. juni 2011 Helt likt her.. Er drit kjipt! Derfor har jeg nå begynt å feste sammen med single kompiser. Alltid morsomt.. pluss treffer nye mennesker heletiden Alle venninnene mine har fått seg type, barn, hus osv... Så har bare sklidd mer og mer ifra dem.. Godt tiltak, hvor gammel er du? JEg synes at på min alder finnes det ingen single jeg kjenner.
Gjest lostlove Skrevet 30. juni 2011 #5 Skrevet 30. juni 2011 Godt tiltak, hvor gammel er du? JEg synes at på min alder finnes det ingen single jeg kjenner. 24.. Har ingen single venninner, så det er ganske kjipt.. Det er ikke det samme å henge med ei venninne lengre liksom.. Blir bare babysnakk, forhold etc uansett edru som på fest Skal prøve skaffe meg nye venninner ... Men hvordan ? På byen?? 1
Rainbow Skrevet 30. juni 2011 #6 Skrevet 30. juni 2011 Jeg hadde det sånn i MANGE år. Fikk min første kjæreste i fjor som 29-åring, så opplevde det ofte da jeg var i begynnelsen og midten av tjueåra spesielt. Verste var da jeg inviterte til bursdagsfest som 22-åring, og ALLE var par. Alle satt og klina og koste på partneren sin, og jeg, som festen skulle handle om på sett og vis, ble omtrent ignorert. Jeg syntes det var veldig kjipt. Selv nå er det litt sånn, selv om jeg har kjæreste, ettersom mitt forhold kun har var i ett år, og de fleste venner har vært sammen med sine partnere i 5+ år, har barn er gravide eller er gift. Vi blir derfor fremdeles på ulike planeter på mange måter. Jeg løste det med å finne meg nye og single venner! Ble kjent med venner på nettet, som hadde felles interesser. Var på fest med dem, eller bare på kino, hjemmemiddag eller skravlekveld. I starten ble det mye hjemmesitting med data'n for å bli kjent, men etter hvert som jeg møtte venninner på denne måten fikk jeg meg et singelnettverk. I tillegg arrangerte jeg skravlekvelder, fester og middager der folk ble bedt om å komme uten partner enkelte ganger, så det ikke var bare jeg som var alene. Det ble en del partnerprat da også, men det var bedre enn å sitte der som den eneste uten noen ved min side. 1
Gjest lostlove Skrevet 30. juni 2011 #7 Skrevet 30. juni 2011 Jeg hadde det sånn i MANGE år. Fikk min første kjæreste i fjor som 29-åring, så opplevde det ofte da jeg var i begynnelsen og midten av tjueåra spesielt. Verste var da jeg inviterte til bursdagsfest som 22-åring, og ALLE var par. Alle satt og klina og koste på partneren sin, og jeg, som festen skulle handle om på sett og vis, ble omtrent ignorert. Jeg syntes det var veldig kjipt. Selv nå er det litt sånn, selv om jeg har kjæreste, ettersom mitt forhold kun har var i ett år, og de fleste venner har vært sammen med sine partnere i 5+ år, har barn er gravide eller er gift. Vi blir derfor fremdeles på ulike planeter på mange måter. Jeg løste det med å finne meg nye og single venner! Ble kjent med venner på nettet, som hadde felles interesser. Var på fest med dem, eller bare på kino, hjemmemiddag eller skravlekveld. I starten ble det mye hjemmesitting med data'n for å bli kjent, men etter hvert som jeg møtte venninner på denne måten fikk jeg meg et singelnettverk. I tillegg arrangerte jeg skravlekvelder, fester og middager der folk ble bedt om å komme uten partner enkelte ganger, så det ikke var bare jeg som var alene. Det ble en del partnerprat da også, men det var bedre enn å sitte der som den eneste uten noen ved min side. Hvor på nettet ble du kjent med nye single jenter?? Jeg har sååå lyst på ett par nye venninner 2
Rainbow Skrevet 30. juni 2011 #8 Skrevet 30. juni 2011 Vel, jeg brukte mest Gaysir, for jeg ville ha flere skeive venner i tilegg til at de var single. Men også Spraydate (det finnes strengt tatt ikke mer, men). Erfaringen min er altså at sider som i utgangspunktet er for dating også brukes til venneleting. Også for heterojenter, altså. Ellers har jeg møtt venner i tilfeldige chatterom, men det var mer i mIRC og ICQ-tiden, hehe! Diverse forum, slik som dette funker også. Finnes grupper for single både her og på Facebook.
Høna Skrevet 1. juli 2011 #9 Skrevet 1. juli 2011 skjønner deg godt jeg er også 26 år og ble singel for 1 år siden og alle mine venner er par. ikke 1 er singel så jeg syntes heller ikke festene dems er noe morsomme lenger. Og får å være " snille" ber de alltid en" date" de håper å match meg med... håpløst ihvertfall for meg som i utgangspunkete ikke ønsker å finne noen akkurat nå.. savner en veninne eller to i gjengen som også er singel... Men å søke på slike forumer som over her virker jo ikkeså dumt da
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #10 Skrevet 1. juli 2011 "Godt" å se at jeg ikke er den eneste som føler det sånn! Er den eneste single jenta i venninne-gjengen, noe som er ganske kjipt. Har ikke peil på åssen jeg skal finne en fyr når det alltid er de samme guttene på fester, som er opptatte... 1
Gjest lostlove Skrevet 1. juli 2011 #11 Skrevet 1. juli 2011 Nå har jeg gjort meg medlem på q500.no Føler de fleste av damer er lesbiske, og derfor ute etter forhold Men må si det var endel kjekke mannfolk Kanskje en måte å treffe menn, for de av dere som er ute etter ett forhold kanskje? You gotta be in it, to win it 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå