Gå til innhold

Kjoletilpasning.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Aner ikke hvor hun holder til men jeg kan ikke huske å ha lest noe annet enn positivt om henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
TEX så heldig du er som har en sånn dykrig mamma...

Jeg må nok legg eopp min kjole,må nok gjre det hos en sydame.

Er hun LISES SYSTUE flink??hvor holder hun til?

Jeg tror det ligger et sted på Frogner/Solli plass- i nærheten der ihvertfall.

Hun står på Gule Sider under systuer.

Venninnen min som brukte henne i fjor var kjempefornøyd.

Det er hun jeg har tenkt å kontakte hvis det viser seg at kjolen min trenger mer tilpasning (men jeg satser på og håper at den ikke gjør det!)

Gjest Anonymous
Skrevet

reguleringer i vidden på kjolen osv må jo gjøres hos en proff..

men er det bare skjørtelengden som må reguleres, er det ganske så enkelt å gjøre det selv.. (litt som å legge opp gardiner..)

Skrevet

Jea: hvor høy er du? lurer nemlig veldig på om min kjole må legges opp også.

Skrevet

Jeg er 166cm og den jeg har prøvd i butikken har vært ganske lang ..Og jeg har sko med 3cm hæl på

Skrevet

Hmmm.. jeg er 171, så tror jeg er helt på kanten til at det kan gå.. :klø: får vel bare være tålmodig og prøve når den kommer.

Skrevet

Da er det joikke sikkert du trenger å legge den opp da..Håper du slipper det da :D

Skrevet

Kjolen min ankommer i desember. Når jeg prøver den første gangen har jeg ikke kjøpt undertøyet enda, kun skorne. Så da er undertøyet den neste posten på lista. Men jeg har en mamma som er sydame, så dette tilpasnings-problemet slipper jeg :tommelsmil:

Gjest Anonymous
Skrevet

Husk at det ikke er damene i salongen som syr kjolen. De sender den til en proff sydame. Det er derfor det koster penger for tilpasningen. Da jeg giftet meg i fjor, tok jeg tilpasning 4 uker før bryllup. Jeg er bare glad for at jeg tok tilpasningen så lang tid i forveien. Husk at den skal renses og strykes i tillegg!!! Jeg hadde fått panikk om kjolen var ferdig i siste liten. Jeg hadde lyst til å ha den i hus en uke før bryllupet. :D

Skrevet

Når jeg får mamma til å sy den har jeg den i hus hele tiden. Tror det skal gjøre godt for hodet mitt ihvertfall.... :ler:

Skrevet

-og idag fant vi ut at den ikke skal legges opp heller, så da er det ikke noe problem :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...