AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 Du er (en attraktiv) gutt/mann og hadde en ONS i helga. Du sier "jeg vil holde på lengst mulig fordi det er så lenge siden".. hvor lenge er egentlig "lenge siden"? Lenge siden, kan det være alt fra 2 uker til 3 år? Forandrer dette seg etter hvor gammel fyren er? Hva om en 18åring sier det? 25åring? 35åring? 50åring?
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #2 Skrevet 30. juni 2011 Hmmm... Det er vel en individuell målestokk? Jeg treffer på venner jeg ikke sett på to måneder og så får jeg høre, "hei, det var lenge siden!", selv om jeg ikke synes to måneder (eller for den delen to år) er særlig lenge siden. Individuelt.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #5 Skrevet 30. juni 2011 5-7 dager er lenge. Dette med tanke på at nordmenn i snitt har samleie 90 ganger i året..
Glukk Skrevet 30. juni 2011 #6 Skrevet 30. juni 2011 Om det er en singel mann det er snakk om, så vil jeg si at 3 måneder er lenge. Om det er en mann i et forhold, er vel 5 dager lenge. Og jo eldre de er, jo lengre er lenge.
Facepainter Skrevet 30. juni 2011 #7 Skrevet 30. juni 2011 Og jo eldre de er, jo lengre er lenge. Dette er vel det eneste som er bombesikkert i denne tråden. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå