Gå til innhold

Kondomeriet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min og jeg skal kjøpe noe på Kondomeriet for første gang. (Vi er 17) Vi er veldig usikker på hva vi skal kjøpe, det er jo så mye å velge i! Vi vil helst ha noe begge kan ha glede av og også noe som ikke tar for stor plass da vi begge bor hjemme med foreldre. Noen som har tips? Hva kjøper dere på Kondomeriet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Christian
Skrevet

Kjæresten min og jeg skal kjøpe noe på Kondomeriet for første gang. (Vi er 17) Vi er veldig usikker på hva vi skal kjøpe, det er jo så mye å velge i! Vi vil helst ha noe begge kan ha glede av og også noe som ikke tar for stor plass da vi begge bor hjemme med foreldre. Noen som har tips? Hva kjøper dere på Kondomeriet?

Begynn med kondomer.Og gjerne litt oljer av diverse slag.

Etter hvert som dere blir seksuelt erfarne, kan dere jo titte på andre ting. Dere er veldig unge, så ikke hast avgårde med å være så veldig avanserte.

Kos dere med hverandre, det er det viktigste.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært seksuelt aktive sammen i et par år, så erfaringsdelen er ikke noe problem. Vi vil ta et skritt videre og er veldig trygge på hverandre. Men takkk for svar allikevel :)

Gjest Katten.
Skrevet

Vibrerende buttplug <3

Håndhjern

Bondagetape

Vibrerende egg - trådløst

Uniformer

Dildo/vibratorer

Kommer an på hva dere vil teste, men der har vi mine favoritter.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar! Vurderer et vibrerende egg! Hvordan er de butterflyvibratorene med fjernkontroll til? Noen som har prøvd? Eventuelt egg med fjernkontroll? Høres spennende ut. Vurderer også bondageteip eller håndhjern som et slags tilbehør... Kom gjerne med flere tips.

AnonymBruker
Skrevet

Stubby smartvibe - guds gave til kvinnen! Evt wevibe, den får begge glede av...

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips, skal sjekkes ut! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...