Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det lurt å søke jobb før man får sensur på mastern. Leverte den for en uke siden. Skal sies at jeg fikk dritt elendig karakterer det første året på masteren D og E for det meste. Det tok seg opp i høst og jeg mener jeg skal få minimum C på masteroppgaven da jeg har jobba mye med den og fått gode tilbakemeldinger.

Så bør jeg søke med drittelendige karakterer eller vente på sensur som kan trekke opp.

Jeg tenker at om jeg søker nå vil jeg bli husket som den som hadde dårlige karakterer, om jeg får bra på mastern kan det redde inntrykktet. Det tar tre måneder til sensur.

Det er ganske bra med jobber i grunn, men karakterene mine er ræva så tanken er at en god master kan redde meg?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du burde begynt å søke for lenge siden. Ansettelsesprosesser tar lang tid.

AnonymBruker
Skrevet

Du burde begynt å søke for lenge siden. Ansettelsesprosesser tar lang tid.

Jeg vet, men har vært plaget av dårlige karakterer så har holdt igjen. Har hatt et håp at en god master kunne vist potensiale mitt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk fast jobb som vernepleier mens jeg fortsatt jobbet med bacheloroppgaven :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk fast jobb som vernepleier mens jeg fortsatt jobbet med bacheloroppgaven :)

Men da hadde sikkert du knallgode karakterer, det har ikke jeg. Hadde jeg hatt B i snitt så hadde jeg begynt for lenge siden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du tenker litt feil. Hvis du har svake karakterer er det desto bedre grunn til å komme i gang med søkingen, siden du høyst sannsynlig ikke kan velge og vrake i jobber.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du tenker litt feil. Hvis du har svake karakterer er det desto bedre grunn til å komme i gang med søkingen, siden du høyst sannsynlig ikke kan velge og vrake i jobber.

Jo kanskje, det er mange jobber ledig som jeg kan passe til i grunn. Kan i tillegg flytte over hele landet så det skulle være mulig selv med litt dårlige karakterer. Sitter og ser på den del jobber som har vært utlyst kjempelenge, men får meg ikke til å søke pga karakterene. Det er også jobber jeg liker.

De føkkings karakterene altså, kan egentlig veldig mye synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...