fionel Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 jeg har vært sykemeldt i en ganske lang periode nå, var hos legen igjen i dag, og skulle ringe/sms etter legetimen. Jeg har ringt og ringt. men får ikke noe svar, så da sendte jeg en sms. VI har også avsluttning på jobben i dag, som jeg egentlig skulle være med på, men siden jeg har omtrent tømt halve kroppen for blod hos legen :gjeiper: , er jeg helt utslitt og orker ikke bevege på kroppen. (er jo en grunn til at jeg er er sykemeldt) Men jeg får ikke noe svar tilbake på denne sms, sendte den for over en time siden.. Hva gjør jeg nå? De tror jo nå at jeg kommer dit i 6 tiden i dag....
sullå Skrevet 30. juni 2011 #2 Skrevet 30. juni 2011 jeg har vært sykemeldt i en ganske lang periode nå, var hos legen igjen i dag, og skulle ringe/sms etter legetimen. Jeg har ringt og ringt. men får ikke noe svar, så da sendte jeg en sms. VI har også avsluttning på jobben i dag, som jeg egentlig skulle være med på, men siden jeg har omtrent tømt halve kroppen for blod hos legen :gjeiper: , er jeg helt utslitt og orker ikke bevege på kroppen. (er jo en grunn til at jeg er er sykemeldt) Men jeg får ikke noe svar tilbake på denne sms, sendte den for over en time siden.. Hva gjør jeg nå? De tror jo nå at jeg kommer dit i 6 tiden i dag.... Kan du ringe en kollega som skal dit i kveld, og prate med han/henne?
fionel Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2011 Alle er på jobben.. Så det blir nok litt vasnkelig..
fionel Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2011 Men på en annen måte har jeg jo sagt ifra.. Kan være han er for opptatt til å svare på sms min nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå