AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 Sliter litt med store porer som er tilstoppede (såkalte hudormer). Har det på nesen, og også rundt (på begynnelsen av kinnene/ved siden av nesevingene) hvis det var forståelig forklaring... Hvilke produkter hjelper mot dette? Vet at produktet burde være eksolierende og inneholde salicylsyre? Er det noen som vet om hvilke produkter som virkelig fungerer på dette området? Har ikke uren hud ellers i ansiktet, er flink til å bruke toner fra md, og den fungerer fint på huden min. Utenom de porene da, de irriterer meg grundig nå!
Lurifaksen Skrevet 30. juni 2011 #2 Skrevet 30. juni 2011 MD har vel ikke noen toner? MD har forsåvidt flere produkter som skal hjelpe med dette. Har samme problemet selv forresten, og har nettopp kjøpt inn en haug MD produkter.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 30. juni 2011 #3 Skrevet 30. juni 2011 Hei! Jeg bruker en Toner fra Garnier, og synes problemet har blitt bedre, men ikke 100 %. Men en del bedre http://www.garnier.co.uk/_en/_gb/our_products/products_skincare.aspx?tpcode=OUR_PRODUCTS^PRD_SKINCARE^ACTIVE_SKIN^ACTIVE_SKIN_DISCOVER&prdcode=P10019 Bestilte fra www.feeluniqe.com Billig der!
Lurifaksen Skrevet 30. juni 2011 #5 Skrevet 30. juni 2011 Garnier er vel ikke noe å bruke på huden.. Ikke om man har "problemhud" nei. Prøv å kjøpe en Decleor rens som du renser ansiktet med om morgenen, og en MD formulations Facial Cleanser som du bruker om kvelden for å rense ansiktet. Etter det påfører du en toner, og den må være fra et trygt merke. Decleor har en som passer alle (Decleor Aroma Cleanse Tonifying Lotion), og en for fet hud (Decleor Matifying Lotion). Deretter påfører du et serum. Om kvelden kan du bruke MD formulations Continuous Renewal Serum som er et SUPERDUPER serum for uren hud. Et vidunder på flaske. Om morgenen nå som det er sommer bør du ikke bruke dette pga AHA-syrene mtp på sol (blir lett brent og kan få pigmentflekker) Matis har et supert serum for uren hud, Matis Reponse Purete Intensive Purifying Serum. Siste steg er fuktighetskrem, og det er viktig at den er riktig for huden din. Du kan f.eks prøve; Decleor Hydra Floral Anti-Pollution Flower Nectar Moisturising Cream - fet md formulations Total Protector Face SPF30 - lett fuktighetskrem og SPF Decleor Aroma Purete Matt Finish Skin Fluid - lett fuktighetskrem, problemområder Matis Reponse Soleil Sun Protection Cream for Face SPF50 - Full solfaktor/dagkrem (sunblock) md formulations Lip Balm SPF20 - Lipbalm med solfaktor Decleor Aromessences Ylang Ylang Purifying Night Balm - nattkrem Solfaktor er VIKTIG om morgenen! Ingen vil vel ha pigmentflekker. Kjøp også skrubben til MD, den er også et vidunder på flaske. Den er veldig aktiv, så huden kan bli stram og føles tørr etterpå - da er det viktig med mye god fuktighetskrem. Greit å gjøre det om kvelden slik at man kan påføre en rik fuktighetskrem eller fuktmaske uten å bry seg om at man blir blank i fjeset. Om natta gjør det jo ingenting. Jeg har gjort dette en uke, og merker stor forskjell!
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #6 Skrevet 1. juli 2011 Ikke om man har "problemhud" nei. Prøv å kjøpe en Decleor rens som du renser ansiktet med om morgenen, og en MD formulations Facial Cleanser som du bruker om kvelden for å rense ansiktet. Etter det påfører du en toner, og den må være fra et trygt merke. Decleor har en som passer alle (Decleor Aroma Cleanse Tonifying Lotion), og en for fet hud (Decleor Matifying Lotion). Deretter påfører du et serum. Om kvelden kan du bruke MD formulations Continuous Renewal Serum som er et SUPERDUPER serum for uren hud. Et vidunder på flaske. Om morgenen nå som det er sommer bør du ikke bruke dette pga AHA-syrene mtp på sol (blir lett brent og kan få pigmentflekker) Matis har et supert serum for uren hud, Matis Reponse Purete Intensive Purifying Serum. Siste steg er fuktighetskrem, og det er viktig at den er riktig for huden din. Du kan f.eks prøve; Decleor Hydra Floral Anti-Pollution Flower Nectar Moisturising Cream - fet md formulations Total Protector Face SPF30 - lett fuktighetskrem og SPF Decleor Aroma Purete Matt Finish Skin Fluid - lett fuktighetskrem, problemområder Matis Reponse Soleil Sun Protection Cream for Face SPF50 - Full solfaktor/dagkrem (sunblock) md formulations Lip Balm SPF20 - Lipbalm med solfaktor Decleor Aromessences Ylang Ylang Purifying Night Balm - nattkrem Solfaktor er VIKTIG om morgenen! Ingen vil vel ha pigmentflekker. Kjøp også skrubben til MD, den er også et vidunder på flaske. Den er veldig aktiv, så huden kan bli stram og føles tørr etterpå - da er det viktig med mye god fuktighetskrem. Greit å gjøre det om kvelden slik at man kan påføre en rik fuktighetskrem eller fuktmaske uten å bry seg om at man blir blank i fjeset. Om natta gjør det jo ingenting. Jeg har gjort dette en uke, og merker stor forskjell! Noen leser bloggen til HC og kjøper alt som står det, ja... 2
anand Skrevet 1. juli 2011 #8 Skrevet 1. juli 2011 Hva står MD for? Kan produktene anbefales? MD står for "MD formulations", og kan anbefales på det sterkeste. De har også en rensepad som kan brukes daglig. Fås kjøpt i hudpleiesalonger som fører merket og noen andre steder.
Xstrella Skrevet 2. juli 2011 #9 Skrevet 2. juli 2011 Jeg prøver Acnisyl nå og håper kvisene mine kan bli bedre. Kjøpes på apotek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå