Capricorn Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 Vil ha en liten storbyferie i løpet av sommeren, men er usikker på hvilken. Budsjettet er stramt så det må bli en med lavt prisnivå. Altså en mye-for-pengene-by. Har dere noen gode tips og erfaringer til meg?
Gjest Jalle Skrevet 30. juni 2011 #2 Skrevet 30. juni 2011 Vil ha en liten storbyferie i løpet av sommeren, men er usikker på hvilken. Budsjettet er stramt så det må bli en med lavt prisnivå. Altså en mye-for-pengene-by. Har dere noen gode tips og erfaringer til meg? Øst europa: Kiev, Krakow,Warzawa,Budapest, St.Petersburg, Praha.
Tuline Skrevet 30. juni 2011 #3 Skrevet 30. juni 2011 Jeg syns Praha er en veldig flott by! Mye spennende attraksjoner, billig å bo og spise/drikke (en halvliter kostet vertfall rundt 12,- da jeg og samboeren var der i mars i fjor). Gode shoppingmuligheter osv. Vi var der som sagt i mars, og da var det fortsatt ganske kaldt, men vil tro det er en ypperlig by å reise til på sommeren..
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #4 Skrevet 30. juni 2011 Krakow kan varmt anbefales. Det kan også andre øst-europeiske (stor)byer, slik som Praha, Budapest, Warszawa, Riga, Vilnius og flere. De er alle lett tilgjengelig med direktefly fra Gardermoen, og med prisnivå på ca. 1/3 av her hjemme.
Sarafina Skrevet 30. juni 2011 #5 Skrevet 30. juni 2011 Enig i at Praha er utrolig flott! Spesielt når budsjettet er stramt. Ellers kan jeg varmt anbefale Berlin (min favorittby), men prisene er jo helt klart ikke så lave som i øst-Europa. Men sammenliknet med byer som London og Paris, får du mye for pengene i Berlin. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #6 Skrevet 3. juli 2011 Budapest og Bratislava, jeg likte disse vel så godt som Praha, og det er ikke fult så mange turister der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå