Go'jenten Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 Hei! Jeg har vært student og derfor benyttet meg av gode tilbud på Chik Frisørsalong, men er nå pent nødt til å betale full pris. Derfor vil jeg undersøke om det finnes flinkere frisører i nærheten. Gjerne også de som unngår blodpris. Vil gjerne forme øyenbrynene, stripe håret og klippe meg. Noen tanker om hva dette koster? Og - hvilken hårklipp er fin, når jeg venter på at det vokser ut igjen? Er nesten skulderlengde nå. Håper noen har gode råd til meg!
Betty2 Skrevet 30. juni 2011 #2 Skrevet 30. juni 2011 vice capo på bystasjonen (der koster en klipp hos en faglært frisør ca 640kr; betydelig billigere hos lærling) er usikker på hva prisene er på farge og øyenbryns forming. er veldig fornøyd med servicen og resultatet der. saxen på askøy har lagt rundt 500kr for klipp. 100kr for øyenbrynsforming og farging. og rundt 1100kr for striping.
Go'jenten Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2011 Tusen takk for tips! Noen andre som har forslag?
Go'jenten Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2011 Er det noen av dere som vet om en frisør på en frisørsalong som er spesielt god?
Gjest Katee Skrevet 9. juli 2011 #5 Skrevet 9. juli 2011 Jeg er veldig glad i Dada på Telegrafen. 100,- for forming av bryn, 100,- for farging av bryn, klipp av seniorstylist ligger på ca 700,-. Jeg har blitt klipt av juniorstylister de siste to gangene og betalte 350,- for klippen, tror jeg det var. Farge ca. 600,- De er veldig hyggelige der og spør hverandre om råd og tips. De gir seg ikke før de får frisyren akkurat slik de vil ha den
Gjest Thessie! Skrevet 9. juli 2011 #6 Skrevet 9. juli 2011 (endret) Top Hair på Minde er å anbefale. Jeg betaler 350 for en klipp der, men vet ikke hva de tar for andre ting. Jeg er alltid fornøyd når jeg kommer derfra Dette er forresten en liten salong, så tror de bare har 3 som klipper damer og alle er like flinke. Endret 9. juli 2011 av Thessie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå