Gå til innhold

Absolut Vodka (vanilla)

Anbefalte innlegg

Gjest India Gyllenhaal
Skrevet

Er det noen som har smakt vanilje utgaven av Absolut Vodka? Er den god eller smaker den kunstig?

Jeg er helt tom for vodka og skal innom polet senere i dag. Kjøper alltid sitron og solbær men har lyst til å prøve andre varianter også.

Takker for alle tips :D

Videoannonse
Annonse
Gjest India Gyllenhaal
Skrevet

Er det ingen som har prøvd denne altså?

Skrevet

Må bare si at magen vrenger seg når jeg tenker på sprit med vaniljesmak.. Vet ikke hvorfor..

Du får gi oss en oppdatering på smak!

Gjest India Gyllenhaal
Skrevet

Damen på Polet må ha trodd at jeg enten;

1. Var hardbanket alkoholiker.

2. Var Russisk, og at min onkel Vladimir og hans kone Svetlana skulle komme på besøk.

3. Hadde planer om å drikke meg til døde.

da jeg kjøpte 4 forskjellige typer Vodka i tillegg til endel vin og en flaske Tequila.

Skrevet
Damen på Polet må ha trodd at jeg enten;

1. Var hardbanket alkoholiker.

2. Var Russisk, og at min onkel Vladimir og hans kone Svetlana skulle komme på besøk.

3. Hadde planer om å drikke meg til døde.

da jeg kjøpte 4 forskjellige typer Vodka i tillegg til endel vin og en flaske Tequila.

:hoho:

Håper du kommer med en oppdatering når du har smakt på vaniljevodkaen. Jeg er veldig glad i vanilje, så jeg venter i spenning! :P

Skrevet

Hørte et tips i lunsjen, men har ikke prøvd det selv...men skulle vist være veldig godt...

Vaniljeis, friske jordbær og vaniljevodka skjøres i mikser til milkshake-konsistens og pyntes med friske bær...

Skulle smake som "milkshake for voksne"...

Gjest India Gyllenhaal
Skrevet

Jeg kan tenke meg at den er god i milkshake ja. På glovarme sommerdager (slike som vi hadde i sommer) laget jeg ofte bananshake med Malibu (kokos-likør).

Namme nam :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...