Gå til innhold

Vi vil ha orgasme!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt en g-punkt orgasme før!

Andre som har samme problemet? Noen som har tips og råd til noen som svært gjerne har lyst å oppleve den!

:sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn en kompetent mann. Jeg kan knulle deg med orgasmegaranti

Gjest Gjestine
Skrevet

Hva er det du garanterer, Dan? At du kommer? :gjeiper:

Gjest Katten.
Skrevet

Om du ikke har en partner som kan med slikt, kan du f.eks. kjøpe deg en g-punktsdildo. Har sett at mange kvinner som ikke har opplevd g-punktsstimuli sliter med å finne sitt eget punkt, så her må det bare prøves mye!

G-punktet ligger 2-5 cm inn i skjeden (det varierer litt på alle jenter), i øvre del av skjedeveggen. For mange kan det oppleves som ekstremt intenst, og tilvenning er nødvendig.

Her er to stillinger som ofte gjør at mannen treffer rett på g-punktet:

1. Dere begynner i stående bakfra-stillingen, så tar mannen tak i deg og løfter deg opp mot ham, slik at dere står i lag. Når han da knuller, vil han treffe rett på g-punktet.

2. En enklere, men samtidig vanskeligere fysisk stilling:

Begynn i misjonærstillingen, legg bena på skuldrene hans. Etterhvert kan han ta å holde på lærene opp mot innsiden av knærne til jenta, og presse ned. Illustrasjon: http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.6331899 "Bena bakover" fjerde ned fra øverst til venstre.

AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke har en partner som kan med slikt, kan du f.eks. kjøpe deg en g-punktsdildo. Har sett at mange kvinner som ikke har opplevd g-punktsstimuli sliter med å finne sitt eget punkt, så her må det bare prøves mye!

G-punktet ligger 2-5 cm inn i skjeden (det varierer litt på alle jenter), i øvre del av skjedeveggen. For mange kan det oppleves som ekstremt intenst, og tilvenning er nødvendig.

1. Dere begynner i stående bakfra-stillingen, så tar mannen tak i deg og løfter deg opp mot ham, slik at dere står i lag. Når han da knuller, vil han treffe rett på g-punktet.

Begynn i misjonærstillingen, legg bena på skuldrene hans. Etterhvert kan han ta å holde på lærene opp mot innsiden av knærne til jenta, og presse ned. Illustrasjon: http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.6331899 "Bena bakover" fjerde ned fra øverst til venstre.

Hvorfor tar ikke du bare å starter opp som sex-rådgiver eller sex-butikk eller noe. Bare et tips, jeg mener du ville gjort det bra.

Alt for mange dårlige i det markedet, spitznogle,Isachsen etc. sikker på at de ikke når deg til knærne hva gjelder sexkunnskap.

Da får du i tillegg drive med noe du brenner for. Bare et tips.

AnonymBruker
Skrevet

Dette strider jo mot din holdning om at mannen ikke skal hjelpe henne med å få orgasme?

Gjest Katten.
Skrevet

Hvorfor tar ikke du bare å starter opp som sex-rådgiver eller sex-butikk eller noe. Bare et tips, jeg mener du ville gjort det bra.

Alt for mange dårlige i det markedet, spitznogle,Isachsen etc. sikker på at de ikke når deg til knærne hva gjelder sexkunnskap.

Da får du i tillegg drive med noe du brenner for. Bare et tips.

Jeg har vurdert det, men konkludert med at jeg er alt for upolitisk korrekt samt for dårlig tålmodighet. Kanskje i framtiden? :)

Dette strider jo mot din holdning om at mannen ikke skal hjelpe henne med å få orgasme?

Que? Har jeg en slik holdning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...