Gå til innhold

KArbonade = lavkarbo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om karbonade regnes som lavkarbokost? Det har ca 8% karbo, resten protein og fett...Og hvor lav prosent karbo skal det være i lavkarbo kost? Ingenting? Kan man kun spise råvarer som ekte kjøtt og fisk? Aldri noe farsemat?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som en tommelfingerregel sier man at matvarene man spiser ikke skal inneholde over 5% karbohydrater. Men jeg er ingen fanatiker, og har ofte spist både karbonader og andre farseprodukter :)

Skrevet

Jeg hadde ikke spist det :)

Skrevet

Det er bare feite folk som går på dietter som har fancy navn uten å bli slankere som er opptatt av "lavkarbo".

Skal du ned i vekt må du spise mindre kalorier enn du forbruker!! så enkelt er det!!

drit i de jalla antikarbo folkene!!! :rope:

• Liker 2
Skrevet

Karbonade er ikke lavkarbo, men er du ikke fanatisk som meg og ikke spiser tre, men kanskje en, så går det sikkert greit..:)

Skrevet

Lag de selv, så blir de sikkert litt mer karbovennlig :)

• Liker 1
Skrevet

Det er bare feite folk som går på dietter som har fancy navn uten å bli slankere som er opptatt av "lavkarbo".

Skal du ned i vekt må du spise mindre kalorier enn du forbruker!! så enkelt er det!!

drit i de jalla antikarbo folkene!!! :rope:

Du er virkelig på krigsstien idag du?!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lag karbonadene selv; kjøttdeig, egg og krydder, så kan du kose deg med dem. :) Det at mange ikke spiser ferdige karbonader er fordi de ofte er laget med hvitt mel. Selv om mengden ikke er SÅ stor, så er det mange, som meg, som reagerer mye på mel og kornprodukter. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...