Jungelgutt Skrevet 30. juni 2011 #1 Skrevet 30. juni 2011 Er litt usikker på hvordan jeans skal være - ettersittende eller litt småløse. Noen som har formening om hva som er "mest korrekt" på oss menn?
Gjest M0ntriark Skrevet 30. juni 2011 #2 Skrevet 30. juni 2011 Kommer helt ann på deg og din stil, synes jeg. PERSONLIG liker jeg ikke trange jeans på gutter, og iallefall ikke de som er smale nederst i beinet. Og farger.. .Nei nei og atter nei. Hvis man har kropp til det er mine favorittbusker på gutter G-star Raw. Ahh! Men av alle jeg har sett, må man ha litt trent kropp så man har sprettrumpe og lår. Så min personlige konklusjon er; Nei til slimtight Nei til baggyjeans Ja takk til mellomtingen, spes G-star typen
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #3 Skrevet 30. juni 2011 Slanke gutter i tighte jeans, gjerne med litt rocka stil, synes jeg er kjempefint
Shinana Skrevet 30. juni 2011 #4 Skrevet 30. juni 2011 Jeg synes slim jeans og til og med skinny jeans kan se veldig bra ut på gutter. Gjerne mere løstsittende jeans også. Det har mye å si at vedkommende ser komfortabel ut med klærne man har på seg. Skinny jeans mister effekten dersom vedkommende ser ut til å eksplodere i løpet av de nærmeste sekundene f.eks. Er vel litt jeans "fetisjist" jeg da, og liker godt at min kjære bruker litt tighte jeans. Han har forresten de fleste varianter, og jeg har kjøpt mange av dem til han Maken til alle andre antrekk så er det viktig hvordan man kombinerer. Er i alle fall min mening da.
Shinana Skrevet 30. juni 2011 #5 Skrevet 30. juni 2011 Der er jo 58 sider med forskjellige jeans til menn så jeg har ikke den store oversikten. De med symboler i forskjellige farger treffer ikke min smak da, men der er jo andre som ser helt greie ut.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #6 Skrevet 30. juni 2011 Hva synes du om disse jeans? Min lenke Dette er spam. Samme person registrerte en 20-30 nick i helgen og la ut samme lenke i en haug med tråder. Bemerk at denne personen kun har en kommentar, denne. Ikke gidd å gå på lenken.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #7 Skrevet 30. juni 2011 Den gyldne middelvei. Jeg synes hverken stramme eller løse jeans er noe pent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå