floyel Skrevet 17. november 2003 #1 Skrevet 17. november 2003 Hei! Etter en lang periode med kort hår, har jeg nå hår ned til haka. Jeg ønsker å fremheve mine naturlige krøller, men problemet er at håret har en tendens til å bli litt tungt øverst, samt lite spenst og glans i krøllene. Hva slags stylingprodukt bør jeg bruke? Jeg vurderer både hårskum og slik myk styling-krem som finnes i enkelte stylingserier. Hva er best? Hvilket merke anbefaler dere? (Dyrt eller billig spiller ingen rolle, bare det er bra.) mvh Flyel
Gjest Meg Skrevet 17. november 2003 #2 Skrevet 17. november 2003 Skulle gjerne hjulpet deg her, men jeg husker ikke navnet... :oops: Det er i hvertfall en produkserie som finnes hos frisørene, flaskene er gule, og det er alt innen shampoo balsam, skum og gele... jeg bruker skummet og er kjempefornøyd :D Skal se om jeg husker å se etter hva det heter, så skal jeg føye til
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2003 #3 Skrevet 17. november 2003 flaskene er gule, og det er alt innen shampoo balsam, skum og gele... Kan det være Kerastase? Bruker selv shampoen derfra og er godt fornøyd med det. mvh Fløyel
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2003 #4 Skrevet 17. november 2003 Prøv Hypercurl fra Wella sp . Den koster 114 kr på lookfantastic,200ml.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå