Gå til innhold

Jeg er sjalu på FrøkenJosefine!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner jeg er sjalu på FrøkenJosefine, fordi hun kommer bare her og alle liker henne! Hun får alltid mange plusser, og hun skriver alltid så bra!

Men jeg liker henne også, for hun virker så grei og forståelsesfull.. :sjenert:

Hun virker rett og slett som et godt menneske med et godt hjerte :rodmer:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Denne mååå opp :) :)

Skrevet
:fnise: hahahaha søte lille troll!
Skrevet

Jaa FrkJosefine fortjener all æren hun får, for hun er genuint fantastisk menneske med mye å gi til omgivelsene. Hun ser alltid det fine i mennesker og har alltid gode ord og råd hvis noen trenger det.

Hipp hipp hurra for Josse, som fortjener alt hun får av ros og mer til!!

Stooooor bearhug søtnos!! :hug::klemmer:

• Liker 2
Skrevet

:sjenert: Takk!

Synes det er litt rart at noen legger såå merke til meg at de gidder lage en tråd...hehe

Fine Myst! :klemmer:

Skrevet

Selv om Frøkna utvilsomt fortjener disse ord; er det kanskje henne selv som har klappet seg selv på skulderen og sagt det andre bare har tenkt på å si? ;) *jeg er en skeptiker i babylam-pels* :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hahahah NEI!

Jeg har definitivt selvtilliten på plass, og vet at jeg har opplevd mye og har empati og livserfaring nok til å komme med noen velplasserte råd, MEN jeg gidder ikke opprette en egen tråd på et forum for å skryte av meg selv for å få oppmerksomhet!

Jeg synes tråden er morsom, personen kjenner ikke meg personlig og har så sterke følelser for meg som forumist at vedkommende er sjalu? Det synes jeg er litt festlig rett og slett..

Oppmerksomhet kunne jeg fått med å lage en fotballfrue-tråd..:P

Skrevet

Maggie: Eller var det ulv i fåreklær :fnise:

Men jeg kjenner Josse personlig, og vet at hun er voksen og fornuftig nok til å ikke lage noe sånt om seg selv. :jepp:

Gjest Bjørn82
Skrevet

Det skulle vært flere mennesker som frøkenjosefine i verden. Da tror jeg ikke det hadde vært noen krig. Dessverre er ikke alle gode mennesker. Noen er onde og vil andre vondt.

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk, Bjørn! :)

Herregud så nydelige dere er, blir helt flau jeg!!

Gjest made4u
Skrevet

Stemmer nok at det ikke ville vært krig dersom alle var som deg, våpen ville jo trolig ikke vært oppfunnet,,, Så om du skal ta det som et kompliment eller ei, ja det vet jeg ikke?

Skrevet

Vel, trenger ikke våpen i min verden..:)

Men man trenger jo forsåvidt kniver, ellers ville jeg slitt når jeg lager salat! hehe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...