BritElin Skrevet 17. november 2003 #1 Del Skrevet 17. november 2003 Er det noen som kan hjelpe meg? Bør absolutt gå ned i vekt (minst 20kg), men trenger ekstra motivasjon med noe som gjør at det går raskt iallefall nå til å begynne med. Er det noen som har prøvd noe som har god erfaring? Enten det er kosttilskudd eller muskelstramming på klinikk? Er ikke interessert i å kutte ut maten, trener min. 2 ganger i uka(roing og body pump). Lurte litt på om bailine har noe for seg. er det noen som har prøvd det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 17. november 2003 #2 Del Skrevet 17. november 2003 Kost TILSKUDD betyr å ta noe i tilegg. Da er det umulig å ta av seg. Skal du ta av deg uten å kutte noe mat eventuelt spise sunnere, må du trene mye mer... Veier du faktisk 20 kilo for mye, vil det fort gå ut over knærne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BritElin Skrevet 17. november 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 17. november 2003 Kjære Arketypen, veit jeg må kutte uy noe mat. Det jeg mente var at jeg vil ikke erstatte et eller flere måltid med et eller annet slags pulver. Kosttilskudd var vel feil ord, men mente et eller annet som f.eks. fat grabbers. Vanskelig å få tid til å trene med 3 barn og mann som er mye borte. Så hvis jeg klarer å trene 2-3 ganger i uka er jeg godt fornøyd.(I tillegg til daglige småturer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 17. november 2003 #4 Del Skrevet 17. november 2003 Hvis du ikke er interessert i gjøre noe med maten og ikke vil trene mer, har jeg ingen tips som vil gi en varig vektreduksjon. Tar en piller eller lignende, vil du kanskje gå raskt ned i vekt, men så snart du er ferdig med kurer, vil vekten skyte i været. For å gå ned i vekt må du forbrenne mer enn du spiser, det gjør du på to mater; legge om kostholdet og/eller trene mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ehu Skrevet 17. november 2003 #5 Del Skrevet 17. november 2003 Kjære Arketypen, veit jeg må kutte uy noe mat. Det jeg mente var at jeg vil ikke erstatte et eller flere måltid med et eller annet slags pulver. Kosttilskudd var vel feil ord, men mente et eller annet som f.eks. fat grabbers. Vanskelig å få tid til å trene med 3 barn og mann som er mye borte. Så hvis jeg klarer å trene 2-3 ganger i uka er jeg godt fornøyd.(I tillegg til daglige småturer) Dersom det er det kostholdet du har nå som har gitt deg overvekten så må du gjøre noe med kostholdet ! Har du rett og slett spist for mye av gangen ? Prøv å reduser mengden du spiser til hvert måltid. Anse fett og sukker som dine fiender og unngå det så langt som mulig. Fyll opp kostholdet med mye frukt og grønnsaker. En slankekur har jeg ingen tro på. Vil du bli varig slank må du legge om kostholdet for alltid. Først da jeg forsto det kom jeg ned i ønskevekt og klarer å holde den år etter år ! Lykke til! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hpw Skrevet 18. november 2003 #6 Del Skrevet 18. november 2003 hvis du vil ned i vekt, - må du faktisk gjøre noe med kostholdet, enten spise mindre eller trene mer! Du MÅ forbrenne mer enn du tar inn hvis du skal ned. Ingen hokus pokus ved det. Beste vektreduksjon er å gå langsomt ned (max 2 kilo pr mnd), det gir også et varig resultat. Hvordan jeg vet dette, personlig erfaring. Selv gått ned 21 kilo på 11mnd ved å spise mindre og ta lange spaserturer. Lykke til med vektreduksjonen din. hpw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BritElin Skrevet 18. november 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 18. november 2003 hpw: hva og hvor mye spiste du når du gikk ned i vekt? hvis jeg kan spørre om det? skal forandre kostholdet men det jeg trenger er noe (miraklemiddel) som gjør at jeg mister endel kilo ganske raskt slik at morivasjonen hloder seg oppe. Synes egentlig ikke at jeg spiser mye og usunt til måltidene det er det som er mellom måltidene jeg må gjøre noe med, men det er jammen ikke lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hpw Skrevet 18. november 2003 #8 Del Skrevet 18. november 2003 BritElin: Det jeg kan råde deg til hvis du trenger det vesle "kikket" for å se at det "nytter" er å snakke med fastlegen din om du kanskje kan komme inn under kriteriene for målgruppen med "reductil"(såkalt slankepille), i startfasen av vektreduksjonen din. Selv hade jeg en svært god effekt av dette, og er nå godt motivert for å fortsette som jeg begynte. Mat:en halvpart av mengden jeg spiste tidligere,og bruker dobbel så lang tid på å spise som før. Hvitt kjøtt og fisk til middag. Ryvita 1 stk til frokost, lunch 2 stk Ryvita + en "sur frukt", tomat og agurk så mye du orker og LITERVIS med vann(!!!!). Og selvsagt aktivitet. Er det noe du lurer på, så bare spør så skal jeg dele mine erfaringer. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 18. november 2003 #9 Del Skrevet 18. november 2003 Sender deg bare en støttehilsen. Vet akkurat hvordan du har det fordi jeg egentlig har det på samme viset selv. Det er lett å si at det "bare" er å spise mindre og trene mer. Men det er ikke enkelt når man er der. Vil bare si: stå på!! Du har i alle fall motivert meg litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå