Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest henriett3
Skrevet

Jeg har søkt meg som frivillig under en festival i sommer som er ganske snart, men så har jeg ikke fått svar enda (søkte for fire dager siden) Er det frekt å sende mail til sjefen for festivalen og spørre om han kan se på søknaden? Hvordan skal jeg skrive det på en høflig måte? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har søkt meg som frivillig under en festival i sommer som er ganske snart, men så har jeg ikke fått svar enda (søkte for fire dager siden) Er det frekt å sende mail til sjefen for festivalen og spørre om han kan se på søknaden? Hvordan skal jeg skrive det på en høflig måte? :)

Hvor lenge er det til festivalen? Du kan jo spørre om han har sett søknaden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det virker masete, ville ventet minst halvannen uke. Dersom du er kjempeaktuell hadde de nok ringt deg med en gang, kanskje de trenger å se om det er bruk for deg før du får svar. Personlig hater jeg når folk maser på ansettelse kort tid etter søknaden er sendt, merker at jeg får en uvilje mot personen som er så utålmodig, og det går utover hvem jeg velger å ansette. Så vent en stund til du.

• Liker 1
Gjest henriett3
Skrevet

Hvor lenge er det til festivalen? Du kan jo spørre om han har sett søknaden.

Festivalen er om litt over en uke.

Gjest henriett3
Skrevet

Jeg syns det virker masete, ville ventet minst halvannen uke. Dersom du er kjempeaktuell hadde de nok ringt deg med en gang, kanskje de trenger å se om det er bruk for deg før du får svar. Personlig hater jeg når folk maser på ansettelse kort tid etter søknaden er sendt, merker at jeg får en uvilje mot personen som er så utålmodig, og det går utover hvem jeg velger å ansette. Så vent en stund til du.

Ja, men det skal jo være over 800 frivillige. Tror jeg venter til mandag med å spørre :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...