Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Etter at pumpne på min MD Formulations Antioxidant øyenkrem er gått heden, trenger jeg sårt en ny øyenkrem.Jeg har TØRR hud, og har ingen rynker, og vil aller helst ha en salongkrem. Dermalogica har jeg prøvd, men de er ikke noe for meg.

Kanskje Matis har en bra øyenkrem? Eller Decleor???

Videoannonse
Annonse
Gjest India Gyllenhaal
Skrevet

Jeg kan absolutt anbefale Decelor sine øyenkremer, men det finnes mange typer så be om veiledning så du er sikker på at du får den rette. Drøye er de også og da kan det forsvares at de koster litt.

Skrevet

Hydra Floral øyekremen er til tørr hud. Det er den av øyekremene fra Decleor som gir mest fuktighet.

Gjest Ethereal
Skrevet

Men Hydra Floral ANSIKTSKREMEN er ikke nok for den tørre huden min???

Skrevet

Det er nok ikke helt det samme. Stikk til en hudpleier og få en prøve.

Jeg liker den kjempegodt jeg, men det er ikke sikkert den gir nok dersom du er veldig tørr. Husk at man fort får hovne øyne av for tunge kremer da.

Gjest Ethereal
Skrevet

"Vi har ikke prøver på øyenkremer" påstod hun sist jeg var der. Og jeg tror henne, for normalt overøser hun meg med prøver. Får se om jeg kommer meg til byen i løpet av uka engang.

Pumpeflasken til MD-kremen fikk jeg forresten åpnet, men er usikker på om innholdet funker, siden det er en antioxidant-krem. Toppen på flaska kan settes av og på, det er kun pumpen som ikke funker. Hva tror du?

Har du noen erfaringer med øyenkremer fra Matis? Jeg har tidligere brukt andre ting derfra, og har vært veldig fornøyd.

Skrevet

Hvis pumpen har blitt ødelagt har du rett på en ny flaske :D

Matis sine øyekremer har jeg ikke prøvd nei..

Gjest Ethereal
Skrevet

Tror du jeg har krav på det selv om jeg har kastet kvitteringen? Det er ergerlig at den er gått i stykker, kostet tross alt 598,-, og er egentlig den beste øyenkremen jeg har prøvd.

Skrevet

Har du handlet hos samme hudpleier som alltid? Vi skriver alltid opp hva kundene har kjøpt, slik at vi kan følge litt med på resultatene.

Kremen er jo ubrukelig, og pumpen er jo ment for å vare til flasken er tom! Dessuten kan salongen sende produktet tilbake til DermaNor og få dekket det. Uansett er det bare rett og rimelig å yte en slik service.

Skrevet
"Har du noen erfaringer med øyenkremer fra Matis? Jeg har tidligere brukt andre ting derfra, og har vært veldig fornøyd.

Jeg bruker Matis øyenkrem og er superfornøyd. Beklageligvis husker jeg ikke navnet, men det er en pumpeflaske. Jeg forsøkte meg på en øyenkrem fra MD Vita plus......, den ble jeg rød og sår av. Tross pumpeflasken er Matis sin øyenkrem veldig god.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg får høre med dem, og se hva de sier. Jeg tror ikke de registrerer alt jeg kjøper, i hvertfall spør de ikke om navn hver gang. Og NEI, jeg er ikke på fornavn med alle som jobber i salongen. :oops:

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg tok med med den defekte flasken og stakk innom salongen, og fikk ny flaske! Så nå er jeg kjempefornøyd; øyenkremen kostet meg tross alt 598,- og jeg hadde nok ikke kjøpt den om igjen sånn helt uten videre...

:D :D :D

På den nye flasken jeg fikk, var det en annen og forbedret type pumpe, så nå håper jeg den holder.

@Starie: takk for tipset med å reklamere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...