AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #1 Skrevet 29. juni 2011 Er alle restplasser som er tilgjengelige KUN 1 eller 2 voksne? Og hvordan finne restplasser når man er 1 voksen og 1 barn!?
Cava Queen Skrevet 30. juni 2011 #2 Skrevet 30. juni 2011 Restplass er restplass, uavhengig om det er voksen eller barn. Reiser du charter (1 voksen med 1 barn) så må du jo betale fullt for barnet uansett.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #3 Skrevet 30. juni 2011 Det trenger ikke være charter. Men hvordan ser jeg dette når jeg ser på restplasser da? Og når jeg søker på restplasser, hvordan søker jeg med et barn?
Moscato Skrevet 30. juni 2011 #4 Skrevet 30. juni 2011 Du opp valg av antall voksne/barn når du velger en av reisene. Søker du på restplass.no får du opp prisen som gjelder for én voksen, og velger du et alternativ får du der velge barn og voksne og får opp nyberegnet pris. På feks solfaktor mener jeg det går an å søke med riktig antall reisende av hver type, men sånt ser du jo.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #5 Skrevet 30. juni 2011 ...det er ikke egne restplasser for barn. Et flysete er et flysete... Men når du booker 2 restplasser så opplyser du om at den ene er et barn.
Cava Queen Skrevet 30. juni 2011 #6 Skrevet 30. juni 2011 På restplass.no så skal man jo opplyse antall barn og voksne så der er det ikke noe problem! På Solia velger du først ut ifra listen med reisemål, deretter kommer du til denne siden, hvor man legger inn barn og voksen. Det samme hos Detur. Først finner du stedet du skal til, deretter, når du har funnet reisen du vil på legger du inn antall personer ut i fra voksne og barn. Ser ikke problemet jeg..... 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #7 Skrevet 30. juni 2011 Det trenger ikke være charter. Men hvordan ser jeg dette når jeg ser på restplasser da? Og når jeg søker på restplasser, hvordan søker jeg med et barn? Du BEGYNNER ikke å søke med en voksen og et barn. Du SØKER først på REISEMÅL - eller ser i den lista som pleier å ligge ute med datoer og reisemål - deretter velger du reisemålet og SÅ legger du inn at de reisende er 1 voksen og 1 barn. ...det virker som om du begynner i feil ende....
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #8 Skrevet 30. juni 2011 Takk for mange tips. Har muligens begynt i feil ende ja. Men skal sjekke det ut og se om jeg treffer riktig på denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå