AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #1 Skrevet 29. juni 2011 Skal klippe meg og farge håret, og trenger en frisør som er flink på akkurat dette. Pris er ikke så utrolig viktig, men om dere vet sånn cirka, så gjerne før opp. Har tidligere vært en del hos Modern Design, men har blandede følelser... føler i blant at det gjerne ikke er verdt den bitre prisen.
Gjest anonym12345 Skrevet 29. juni 2011 #2 Skrevet 29. juni 2011 Jeg har gått på Niktia ved østervåg i alle år! Synes de har vært flinke der.Jeg gikk endel til frisøren før men jeg begynte og klippe ,Farge og stripe det selv. Like greit og og MYE BILLIGER.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #3 Skrevet 29. juni 2011 Jeg har vært stamkunde hos VIP frisør tvers over gata fra Magasin Blaa i Stavanger lenge. Godt voksne kvinner som jobber der, føler meg alltid trygg på at de er dyktige i faget sitt. Jeg går til ei som heter Ann Siri, men tror kanskje hun ikke er tilbake igjen før i midten av august. Kan ikke love at de andre som jobber der er like flinke, men det virker på meg som at de er det. Hvis du er misfornøyd denne gangen også, kan du jo gå til Ann Siri når hun er tilbake igjen på jobb
mocci Skrevet 30. juni 2011 #4 Skrevet 30. juni 2011 (endret) Jeg vil gjerne anbefale Sachs i Sandnes, www.sachs.no Endret 30. juni 2011 av mocci
girly23 Skrevet 30. juni 2011 #5 Skrevet 30. juni 2011 Om du har mulighet til å reise til Bryne vet jeg av ei kjempeflink ei! Kjører selv fra stavanger til Bryne bare for å klippe og farge, og jeg er kjempefornøyd! Kjempetrivelig dame også! :D
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #6 Skrevet 30. juni 2011 Sachs? Den har jeg aldri hørt om... er de dyre? Hva heter frisøren på Bryne?
Avalon Skrevet 30. juni 2011 #7 Skrevet 30. juni 2011 Har hørt mye bra om Gylne lokker i stavanger. De ligger i bak Stvg aftenbladet bygget.
girly23 Skrevet 30. juni 2011 #8 Skrevet 30. juni 2011 Send meg en PM så sender jeg deg navn og nr. Er ei som driver for seg selv hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå