Neala Skrevet 29. juni 2011 #1 Skrevet 29. juni 2011 Jeg er på utkikk etter scrapbook-album, der jeg kan ta ut sidene (som en perm). Er nødvendig med uttakbare sider, for etter albumet er gitt bort i gave, må det være mulig å bytte rekkefølge på sidene, og putte inn nye. Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe sånt? Kan gjerne være nettbutikk
PepsiMax Skrevet 29. juni 2011 #2 Skrevet 29. juni 2011 Så sånne permer hos Notabene for en stund siden! Vet ikke om det er noe dem har i alle butikkene, men er da verdt en titt!
Neala Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2011 Jeg sjekket faktisk Notabene i dag, men de hadde dessverre ikke inne...
Neala Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2011 Jeg fant album! Men i samme slengen er jeg på utkikk etter rosa 12x12 ark, helst kartong.
Gjest Nebula Skrevet 1. juli 2011 #5 Skrevet 1. juli 2011 Skal du handle i butikk eller på nett? Panduro, Papirloftet, Bikuben ol har iallefall rosa Bazzill (synes dette er gode ark til scrapbooking). Evt må du sjekke bokhandler eller lokale hobbybutikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå