AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #1 Skrevet 29. juni 2011 Jeg har et ganske billig abonnement hos Tele2 hvor jeg betaler en fast pris + forbruk. Jeg ønsker å bryte bindingstiden og fikk beskjed om at det ville koste meg 1300 kroner. Vil det si at den faste prisen er inkludert i de 1300 kronene og at jeg ikke skal betale noe annet enn forbruk etter at det er betalt? De 1300 er ikke bare "straffen" jeg må betale for å ville bryte?
Marionette Skrevet 29. juni 2011 #2 Skrevet 29. juni 2011 Hvorfor skal du bryte bindingstiden dersom du skal fortsette bruke abonnementet?
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #3 Skrevet 29. juni 2011 Jeg skal selvfølgelig bytte til et annet abonnement med ny telefon Men er disse 1300 kronene straffegebyret for at jeg bytter, eller inkluderer det også den summen (under hundrelappen) som jeg betaler fast i måneden?
Marionette Skrevet 29. juni 2011 #4 Skrevet 29. juni 2011 Når de 1300 er betalt kan du bytte abonnement.. da trenger du ikke betale noe mer til nåværende telefonselskap..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå